2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Jeg var nettopp på do og oppdaget en gul grønn klump på et par centimeter. Jeg er i uke 35. Men har i svangerskapet hatt en del sopp i underlivet og hatt to kurer. Den siste kuren tok jeg for et par uker siden så har ingen plage med det nå, Men denne "klysa" minnet meg litt om utfloden jeg hadde når jeg hadde sopp.... Denne var og i samme farge og konsistens men denne ganga mye større... ble veldig usikker. Hva tror dere?
våren Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Det kan være slimproppen. Ved mitt første svangerskap kom denne ca 4 uker før fødsel! Ved svangerskap nr 2 kom den aldri...
2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 9. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2012 Oki.. Jeg er bare veldig usikker på om det er slimproppen evnt deler av den som gikk. Tror den var mer balnk sist gang men denne gange helt lyse grønn og ikke gjennomsiktig i det hele tatt. Som ei snørrklyse.. hehe.. skikkelig ekkelt men må bare høre om noen har erfaringer med noe liknende.
*Sammy* Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Min har gått nå i flere omganger fra uke 36 , siste del ( foreløpig) kom i går. Og det kommer mye hver gang ! Har både vært med og uten blod, og er fortsatt gravid i uke 39 i dag!
hallå Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 jeg har termin i morgen, og hadde en kjempedose med helt blankt slim nå for en time siden. Kynnerer har også tatt seg opp. Ser ganske utlikt fra utflod som jeghatt masse hatt masse av i sv.skp. i tidl. sv.skp har jeg født innen tolv timer fra den gikk, så er veldig håpefull nå...
*LilleTroll + spira Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Snørrklyse var ganske passende beskrivelse synes jeg :-) Synes min så ut som en plommesten sist, med fruktkjøttester på... Herregud, nå ler jeg herr jeg sitter. For noen sammenligninger :-) Min kom kvelden før jeg fødte, vannet gikk like etter.. :-)
ilpil Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Likte beskrivelsen plommestein, for det er det nærmeste jeg har kommet på forklaring på hvordan min så ut. Med litt røde fruktkjøttrester ja... Jeg fikk tullerier i løpet av dagen den kom, og fødte dagen etter det igjen med nr 1. Så nå venter jeg spent på hva som skjer om ca 3 uker med nr 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå