våren Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Vet at det har vært drøftet mange ganger før, men fant ingen linker til det nå.... Hva putter dere i baggen? Begynte såvidt å pakke litt, men synes det ble litt mye. Har hatt enerom tidligere, men tror ikke jeg får det nå, så da er det litt vanskelig å vite hva jeg trenger selv. Tips?
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Noen gode klær til deg, klær til baby. Toalettsaker Amme stæsj Baby teppe Smokk Mulighet for å høre på musikk Ja, er vel dette jeg skal ha med! Men nå må jeg si at jeg er ingen ekspert.. Min første
lille-my-april Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Den står faktisk klistret øverst på dette forumet
våren Skrevet 9. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2012 Å hjelpes! Jeg visste jeg hadde sett den ofte, men fant den ikke når jeg trengte den. Har blitt veldig fjern den siste tiden! Takk!
LínnAnonym Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 å hjelpes! Jeg visste jeg hadde sett den ofte, men fant den ikke når jeg trengte den. Har blitt veldig fjern den siste tiden! Takk! Gotta love those hormones...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå