Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Noen andre som har barn som har dette eller har hatt?gikk det over av seg selv eller måtte barnet oppererses? Har en liten på 7 uker som har brokk i pungen, føler det plager han veldig mye da han konstant presser, nå de 2 siste dagene spiser han mindre enn han pleier og gulper veldig mye, noe han ikke har gjort tidligere. Har selv hatt ryggmargsbrokk og utlagt tarm, leger sier dette ikke er arveligt, men synes det er rart da min mormor også hadde dette, og en veninne av meg har dette og hennes bror fikk nesten nettopp et barn med det samme.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Min baby fikk påvisst vannbrokk i testikkelen. Vi ble henvist vidre til urolog for behandling, dessverre rakk vi aldri å treffe vedkommende fordi babyen fikk feber, fikk ikke i seg mat og legevakten tok en avgjørelse om å akuttopere den lille. Heldigvis visste det seg at det kunn dreide seg om en infeksjon rundt brokken og ikke noe mer alvorlig. Ta kontakt med fastlegen på tirsdag å be om henvisning til urolog.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Sønnen min hadde i lysken, det kom brått på. Var slapp og sprutgulpet fra ettermiddagen, kjørte til legevakten med en gang vi såg bulken. Ble operert neste morgen. Når du syns det plager han og han ikke holder på maten som han burde syns jeg du bør kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Sønnen min hadde i lysken, det kom brått på. Var slapp og sprutgulpet fra ettermiddagen, kjørte til legevakten med en gang vi såg bulken. Ble operert neste morgen. Når du syns det plager han og han ikke holder på maten som han burde syns jeg du bør kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Takk, for svar, skal kontakte legen på tirsdag, har vært på legevakten to ganger da vi først merket at pungen var mye større enn den skulle være, men føler ikke de tok oss på alvor, ringte igjen idag og de mente fortsatt vi skulle se det ann så lenge han ikke fikk feber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå