Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Du legger det vel uansett ikke rett i vann, men med plast rundt? Med mindre du har zalo i vannet skal det ikke bli noen usmak.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Bare lurte på om det kanskje ikke var bra for kjøttet at det hurtigtines?
NormaJean Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Ha plast rundt så går det fint. Men husk å bruke kaldt vann da
Himmel og hav Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Det blir fort tørrere av å hurtigtines, fordi noe av den fuktigheten du vil skal være inne i kjøttet renner ut når temperaturendringen blir så brå. Om du legger det i varmt vann, så starter jo kokeprosessen ( selv om vannet bare er 40 grader). Men må du så må du. Legg det i kaldt vann om du ikke har tenkt å ha det til middag i dag. Jeg har lest om noen en gang som la et frossent lammelår rett i ovnen og stekte det i over et døgn, men jeg husker ikke hvor jeg fant det hen, og gidder ikke å google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå