Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 mener jeg har lest ett eller annet sted at man kan bli satt igang tidligere pga høy alder eller høy BMI. Noen som har erfaring med dette?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 heisann.. jeg personlig har ikke hørt om det.. men det kan tenkes at jeg ikke har fått det med deg.. eneste jeg har fått med meg i forbindelse med fødsel og høy bmi, er at man ikke kan velge fødeavdeling man vil føde på.. I fr.stad har man 3 avd. normalenheten, spesialenheten og fødestua(som er fødsler uten noe form for smertestillende) Jenter med høy bmi, tror jeg kanskje må føde på spesialenheten om jeg ikke tar helt feil...
Håper&tror Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Hei. Jeg fikk beskjed av jm at jeg bare fikk gå 7 dager over tida pga høy bmi. Men så var jeg inne på kontroll på sykehuset (Kristiansand) der sa de at de ikke tok hensyn til bmi. De jobbet utfra at man kunne gå 11 dager over tida, så lenge alt står bra til med mor og barn. De har visst tett oppfølging etterhvert som dagene går forbi termin.. Men det er sikkert ulik praksis fra sykehus til sykehus, på dette også, slik som med så mye annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå