lillegull2010og baby2012<3 Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Noen som har en bæresele å annbefale ? Hadde babybjørn til forje, men var ikke akk. Fornøyd. greit å ha en man kan ha den lille i, mer en 30 min om gangen
Mamma til to guttegull Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Jeg kjøpte et elastisk bæresjal i bambus til min lille gutt og var veldig fornøyd med det. Brukte det masse! Sjekk ut www.tettinntil.no. Der er det gode diskusjoner og masse informasjon
bittelille_persille Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Vi har to og var veldig fornøyd med begge: Babasling var den vi kjøpte først. Veldig enkel å bruke, og ungen kan sitte og ligge på en masse forskjellige måter. F.eks. er det stas når ungen kan sitte og se fremover når han blir litt eldre.... og den kan brukes med en helt nyfødt... det er tilogmed bra for de små ryggene og nakkene. Meeen babasling er en slynge, og dermed bærer man all vekten på en skulder. Når ungen blir litt større blir dette tungt, og sikkert ikke så bra for ryggen heller. Vi kjøpte da en manduca, som vi har brukt masse. Veldig god å bære, kan brukes fra ca. 2-3 måneder tror jeg, og ungen kan sitte på rygg, mage eller hofte, men ikke foran med hode fremover. Veldig fornøyd, men akkurat det siste savnet vi litt.
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Jeg har Beco Gemini, og kan anbefale den på det sterkeste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå