FrøkenSprøken Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Ligger bare på sofaen og kjeder meg. Mannen har tatt TV`n Kunne sikkert ha lest en bok, men har bare "tung" literatur i huset, og er ikke i "tenke-modus"... So, bring it on! Hva er det for noe spennende å gjøre her på nettet? :-D
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Jeg spiller spill på facebook. Frontierville, Castleville, Mafia wars, sims, petworld, monsterworld, adventureworld, slingo bingo, hidden cronologies er noen av de populære spillene der. Spiller selv castleville, greit tidsfordriv.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Om jeg kjeder meg så tar jeg ofte turen innom www.lamebook.com Mye moro fra Facebook. Morsomme bilder og statuser. eller akwardfamilyphotos.com. Ler meg ihjel av bildene der..
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Jeg spiller angry birds på facebook Sa senest igår at "jeg gidder ikke å spille på facebook!!" Så skulle bare samboeren vise meg, siden barna pleier å spille hos han. Det var 1 trykk og jeg var hekta
FrøkenSprøken Skrevet 7. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2012 Takker og bukker! Spill på facebook er ikke helt min greie. Føler ikke at jeg forstår det helt? Er jo bare masse sånn "gi oss tilgang til" "kjøp ekstra" o.l. Men skal sjekke ut de andre sidene
appelsinhodet Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Har du iPad/iPhone? I så fall; Rumble er artig, og wordfeud ok. Draw something- kan være særdeles fornøyelig. I Aviskiosken på ipaden kan du kjøpe og lese diverse magasiner.
I scream for icecream! Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 For ikke å snakke om www.damnyouautocorrect.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå