Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ivf-mamma

Hyggelig å høre fra deg igjen.

Og av spørsmålet ditt forstår jeg at du befinner deg midt i kampens hete!

Og svaret er ja: Den settes i 'mageflesket'!

Dette betyr vel at du skal i gang med uttak snart. Tusen millioner lykke til fra meg.

Håper forresten å se deg på den nye tråden for single prøvere inne på donor-forum.

Klem fra meg, som håper å være i gang igjen i slutten av måneden.

Hei Philomele :-) Takk det samme! :D Off, du må vel tro at jeg ikke følger med i dette her.. :-/ Jeg er bare så innmari redd for å gjøre noe feil! Det har gått så greit med hormoner denne uka, altså! Tok siste Gonal F i dag, og setter Ovitrelle i morgen ved midnatt! Uttak på tirsdag, og innsett på torsdag. Jeg er så spent, så spent.. Gleder meg litt, og gruer meg litt mer..!

Tusen-tusen takk for all lykkeønskning!! <3 Jeg ønsker deg så masse lykke til med nytt oppstart! :D Vi snakkes vel snart igjen! ;) Og ja, jeg må komme meg inn på det forumet! :D

He he....nei, jeg kjenner meg bare så godt igjen.

Fikk omtrent nervesammenbrudd da jeg skulle sette Orgalutran og oppdaget at bruksanvisningen sa jeg skulle sette den i låret mens sykepleieren hadde sagt jeg skulle sette den i magen!

Takk for lykkeønskningene!

Og så hadde jeg blitt veldig glad hvis du kunne sende meg et hotelltips, Forhåpentligvis bor jeg da bedre neste gang!

Hold meg oppdatert da, ivf-mamma! Jeg tenker på deg.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...