enogenhalv Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 I tillegg til alt det andre vanlige, så er jeg så enormt tett i nasen. Husker at det var jeg i forrige svangerskap også, og den fantastiske følelsen av å kunne puste uten allslags naseremedier. Det i seg selv er grunn nok til å føde Nå! (5 dager til termin)
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Haha kjenner meg igjen! Har akkurat brukt opp nesesprayen. Så føler nesten det er krise hehe
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Husker jeg var sånn hele forrige svangerskap, og var et av de første symptomene denne gangen og.... Spørs om ikke jeg må på nesespray-rehab når ungen er ute:-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Otrivin-addict her. men det går over om nokre veker, når ungen er ute og eg går over på meir saltvatn og mindre otrivin. Har gjort det to gongar før. Men no berre Må eg ha otrivin eit par-tre gongar i døgnet.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Synes ikke saltvann funker jeg. Men tar bare en gang om dagen, da... Før jeg legger meg... Og siden jeg bare er i uke 12, og startet for 8 uker siden, skal jeg nok få brukt opp noen flasker:-) Kjenner at det ikke er bra for nesa, men ikke sjans til å sove uten:-)
Lille lysglimt 2 Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Kjenner til problemet- har brukt opp 5 flasker otrivin i dette sv.skapet. Men når lille frøkna er ute blir det saltvann og bedre slimhinner ;-) Må bare prioritere å puste så fritt og ledig som det går ann nå med stor mave og under fødsel;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå