pusild Skrevet 7. april 2012 #1 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har mistet ringen som jeg har fått av min kjære. Jeg har leitet overalt, men finner den ikke noe sted. Ringen er av indisk gull med lyserosa og sølv steiner. Jeg var så redd for den ringen, jeg brukte den ikke hver dag, bare hvis jeg skulle være litt fin. Jeg ville ikke få såpe eller krem på den og pleide å ta den av meg og legge den i en eske på badet før jeg skulle vaske meg. Jeg pleide alltid å legge ringen der, enten der eller så la jeg den på rommet en trygg plass. For et par uker siden fikk jeg eksem på hendene og måtte smøre meg med krem. Jeg tok derfor av ringen hver gang jeg skulle smøre meg. Det kan være at den ble borte i den forbindelse. Jeg har leitet i hele leiligheten, men ringen er søkk borte. Det er et mysterium. Jeg ville aldri funnet på å tatt av meg ringen i bilen eller noe sånt. Jeg var alltid veldig nøye med hvor jeg la den når jeg tok den av meg. Jeg er redd for at jeg kan ha lagt den i apotekposen når jeg kjøpte krem på apoteket fordi jeg skulle smøre meg med en gang, og så har jeg kanskje kastet den tomme apotekposen med ringen oppi. Jeg håper virkelig ikke det. Jeg har leitet og leitet i flere timer, ja faktisk i hele dag, når jeg burde egentlig lese til eksamen, men det klarer jeg ikke fordi jeg tenker bare ringen min........og hvor den kan være... jeg vet ikke hvilke flere plasser jeg skal lete. Er det noen som kan se hvor ringen min er? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143925544-er-det-noen-som-kan-se-hvor-ringen-min-er/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå