Håper(2sa+1gutt07+3sa) Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Jeg hadde det i litt over 2 uker, men nå er den blitt borte! Er 6+4. Andre som har opplev det? Blir så bekmret!!
Gjest AnnaMathea Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Samme her! Hatt murringer siden 2 dager før EL, deretter frem til ca 4 halv uke, til tider ganske vondt. Tetset med billigstremmel og teststreken fortsetter å bli sterkere og sterkere så tenker at alt er i orden:) Tror ikke du trenger bekymre deg!
Isbel Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Heisann. Jeg er i uke 8 og har kjent på samme følelsen flere ganger. Noen dager er det som om alle bivirkningene forsvinner, og jeg får en "tomhetsfølelse" inni meg. Men så er det påan igjen med kvalme og dårlig form neste dag. Tror det er ganske vanlig å ha det sånn. Vi må kanskje bare bli flinkere på å nyte de dagene/timene vi er i god form istedet for å bekymre oss så mye
skiberta Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Tror ikke du trenger å bekymre deg. Murringen kan komme og gå:-). Selv kan jeg til tider glemme helt at jeg er gravid for kan gå dager uten symptomer, men så kommer plutselig påminnelse ved stikninger, murringer og tretthet. Det finnes ingen fasit for symptomer, man må ikke være full av dem:-) Lykke til!
peanutts82 Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 så bra at andre også har disse symptomene.. jeg var livredd for at det skulle være en begynnende sa. har hatt mensmurringer helt siden en uke før antatt mens. jeg er nå i uke 5. det er små stikking og små kramper og kjenner det når jeg strekker meg, snur meg, hoster, nyser osv.. må legge til at jeg har veldig sensitiv kropp, kjenner når jeg har eggløsning og så klart når mensen kommer. håper dette er normal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå