Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det hadde, Sorry Sorry!! Skal se på deg bare jeg for ryddet opp her og vasket litt!! :)

Skrevet

Det første som slår meg er at du gjerne skulle hatt et barn til meg en gang? Har du en sønn fra før? Får opp 2 barn til på deg, en gutt innen en to års periode og ei jente, men det blir først om noen år. Vil si 5-6 år. Har du noen utdannelse, føler vel egentlig at det er det som hindrer deg nå.. Ønsket du å jobbe innen helsevesenet? Det er det første som slår meg.. Kanskje sykepleier!? Ellers får jeg opp en kort ferietur i løpet av sommeren, mulig Kristiansand dyrepark eller noe i den duren.., håper noe av dette stemmer.. Er litt i ulage om dagen kjenner jeg.. :)

Skrevet

Det første som slår meg er at du gjerne skulle hatt et barn til meg en gang? Har du en sønn fra før? Får opp 2 barn til på deg, en gutt innen en to års periode og ei jente, men det blir først om noen år. Vil si 5-6 år. Har du noen utdannelse, føler vel egentlig at det er det som hindrer deg nå.. ønsket du å jobbe innen helsevesenet? Det er det første som slår meg.. Kanskje sykepleier!? Ellers får jeg opp en kort ferietur i løpet av sommeren, mulig Kristiansand dyrepark eller noe i den duren.., håper noe av dette stemmer.. Er litt i ulage om dagen kjenner jeg.. :)

Du har pm ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...