Gå til innhold

Så utmattet...

Anbefalte innlegg

Er 27+3, og jenta i magen sparker og virker som hun er i fin form.

Jeg har falt helt sammen i påskeferien.

Jobber 100 pst, ingen andre barn, men hus, mann, familie og sosialt liv/frivillig arbeid er med på å fylle dagene til vanlig. Er vant til å holde et ganske høyt tempo, og har vel egentlig ikke roet det noe særlig ned (og "alle" rundt meg skryter sånn av at jeg ikke er sykmeldt og virker så frisk)

De siste dagene har jeg måttet sove en time på dagen, i tillegg til mine 8 timers søvn. Og når jeg er våken, kjennes det ut som om jeg er sliten helt inn til margen. Sørger for å spise sunt, går turer hver dag og det er ikke noe som skal tilsi at jeg er så sliten, synes jeg.

Det virker som om når jeg nå fikk fri, så ble kroppen min helt ute av seg, hvis dere skjønner hva jeg mener :)

Har hatt et ganske problemfritt svangerskap, litt vondt i bekkenet, men absolutt til å leve med - jeg jobber som sagt fullt.

Noen råd? Er det bare "sånn det er" å være gravid? eller kan noe være galt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143925497-s%C3%A5-utmattet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok bare sånn det er å være gravid. kanskje på tide å trappe ned litt på jobbinga? jeg hadde også problemer med å roe ned tempoet, men har heldigvis en snill samboer som passa på meg og fikk meg til å slappe av., Ikke slit deg helt ut til permisjonen. Det å være gravid skal nytes og ;-) Ikke om å gjøre å jobbe lengst mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...