Gå til innhold

I dag sa samboeren...

Anbefalte innlegg

" Jeg gleder meg til det er over med disse hormonene", og smilte, da vi satt og snakket ute på tur...!

JAVEL stakkars deg da. Og JEG gleder meg til å kunne ligge på magen, ikke gå som en gås, kunne spise etter kl 20.00 uten å ha halsbrann hele natten, ta på meg vanlige klær, bøye meg ned for å knyte sko normalt, ikke legge på meg en kilo annenhver uke, slippe å ha lunte som en håndgranat. DRIKKE VIIIIIIIIIIN, orke å være våken lenger enn 21.30, SPISE HVA JEG VIL!! Skal vi se, kommer jeg på mer?!?!?

Så STAKKARS deg liksom, som må tåle et par utbrudd her og der!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143925494-i-dag-sa-samboeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Pfff. Hormonell liksom. I hele dag har jeg hatt lyst på sushi, og når jeg endelig skulle bestille det kl 21 i kveld, var sushi sjappa stengt og ingen andre hadde. Meeeen, tok hormonene over for det?! Neida.., meget kontrollert smurte jeg meg tre knekkebrød med brunost i stedet, SELV med hormoner og pica på topp! Slå den mr " gleder meg til hormonene er over"! ;)

P.S ( bårekrans er bestilt til sushisjappa; måtte dere brenne i h.., hilsen (eks)stamkunde)

Pfff. Hormonell liksom. I hele dag har jeg hatt lyst på sushi, og når jeg endelig skulle bestille det kl 21 i kveld, var sushi sjappa stengt og ingen andre hadde. Meeeen, tok hormonene over for det?! Neida.., meget kontrollert smurte jeg meg tre knekkebrød med brunost i stedet, SELV med hormoner og pica på topp! Slå den mr " gleder meg til hormonene er over"! ;)

P.S ( bårekrans er bestilt til sushisjappa; måtte dere brenne i h.., hilsen (eks)stamkunde)

Hehe er som meg du, får jeg ikke det jeg vil ha, så kan det faen meg være! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...