Loveangel Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Uff, hvordan få dagene til å gå fortere ? Meg og min mann har prøvd nå i 4 år uten å bli gravide, og nå etter vi var fra hverandre i et halvt år, så ble vi gravide etter 2-3mnd sammen igjen. Jeg og han er kjempe lykkelige,men jeg er livredd for å miste. Går å bekymrer meg for hver minste smerte i mage/underliv.. Er skikkelig stressende.. Flere som meg her ?
Sibabyno Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Slik har jeg det også. Håper bare at ukene kan fly... Vi har også prøvd i over 3 år, og har nå fått klaff på IVF forsøk, og er nå selvfølgelig livredd for å miste. Er nå 5+4 og ser frem til UL 20 april, få en liten bekreftelse på at de er liv der inne. Hvor langt er du på vei?
gutt11spire12 Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Akkurat slik var jeg og, vi hadde prøvd i over 4 år, var slutt,ble sammen igjen og da satt endelig gullet Var livredd for å miste jeg og, for han var så etterlengtet,hadde uttalige ul for å stagge uroen jeg hele tiden hadde. Gikk så bra så, han er 13 mnder nå Og vips ble jeg gravid på nytt, første sex etter jeg var ferdig med å fullamm, er 22 uker nå,kroppen har vist skjønt noe ifølge ekspertene Går som regel bra, masse lykke til begge 2
barmfager Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 (endret) Jeg er i samme båt! Har prøvd i 4 år. Nå gravid i uke 6+2 etter IVF. Synes jeg har alt for lite gravid symptomer i forhold til sist graviditet for 5 år siden. Jeg har kun ømme bryster, og det varierer veldig hvor ømme de er. Derfor er jeg veldig redd for MA. Endret 7. april 2012 av barmfager
Lotta27 Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Skjønner godt hvordan dere har det, jeg hadde en MA i høst og tør ikke prøve igjen enda, fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal takle alle ukene uten å bli fullstendig gal.... Vil bare si at jeg krysser fingre og tær for dere, det går heldigvis som regel veldig bra!! Lykke til videre, dette skal gå bra for dere alle!
Loveangel Skrevet 7. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2012 Jeg er ikke mer enn 4uker og 6 dager, men er så sårt ønsket denne lille spiren vår. Når jeg sa det til min mann, så ble han helt tårevår og sa at dette sjokket var det beste noensinne.. han og var gitt opp håpet på at vi kom til å klare å få en til, men nå er spiren på plass så jeg får håpe H*n vil feste seg godt inne huset sitt
peanutts82 Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 jeg også er livredd for sa/ma. har hatt 2 sa tidligere, en i uke 7 og en i uke 10. Den ene for 8 år siden og den andre for 4 år siden. Har ikke prøvd å bli gravid siden da men nå er jeg i uke 5 og overlykkelig, trodde ikke det var mulig, men er konstant bekymret. Har hatt mensmurringer hver dag siden før jeg skulle hatt mensen, hver gang løper jeg på do og tenker nå kommer det blod. Har også ømme pupper og sulten hele tiden. veldig tørr i munnen. litt svimmel og kvalm men har ikke følt for spy. husker de andre gangene jeg var gravid var mitt første tegn det at jeg reagerte på lukten av kaffe. men ikke noe denne gangen enda.. kanskje det kommer i de senere ukene... håper tiden går fort til disse berømte 3 månedene er forbi
Novembernurkimagen<3 Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 Kjenner meg igjen. Tør ikke slippe gleden til. Sist gang fikk jeg influensa og mista i samme tidsrom uten andre tegn enn at svangerskapssymptomene avtok litt. nå har jeg blitt forkjølet i påska på samme tid i svangerskapet og er redd selv om jeg jo vet at forkjølelse er harmløst. Alarm på i natt for å sjekke etter feber og i det hele tatt. Skulle hatt termin med førstemann om et par dager. Å være gravid er et skumleste jeg har gjort. Tvi tvi alle, det går nok bra
Tutla Skrevet 8. april 2012 #9 Skrevet 8. april 2012 Tenker også mye på det, spesiselt de første 5-6 ukene etter postiv test. Nå er jeg 10+4 og det begynner å synke inn og jeg begynner å glede meg til å bli mor igjen. Skal på UL 11.april for å se at ting er ok, og håper at jeg klarer å slippe gleden løs når jeg ser et lite sprell levende foster der inne. (Har såvidt begynt å kjenne liv, og det hjelper jo...... er 3.gangs, kjente liv fra uke 12 forrige gang)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå