Gå til innhold

SE HER, PLEASE!!? ringe legevakt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme som "spør jordmødrene" men annen overskrift!

I går begynte jeg å få ganske så vondt nederste del av livmoren, like over skambenet. Det kom å gikk.

Nå kommer det så fort jeg begynner å gå eller gjøre noe. gjerne bare å stå. har prøvet å rake ut, men måtte gi opp da det ble for ubehagelig og noe vondt.

Gikk inn å satt meg å da gikk det over etterhvert.

Så reiste jeg meg igjen for å gå på kjøkkenet å ordne til salat å noe tilbehør for påskegrillen å da kom det tilbake igjen.

Ingen tegn til blødninger å babyen er aktiv.

Men disse smertere er av å til meget vonde og ikke minst ubehagelig.

Hva kan dette være??

Er 26 +2 i dag.

Vurdere å ringe legevakten men tenkte å prøve her først. !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere kanskje. At det gir seg når du slapper av er et bra tegn. Kynnere kan være veldig vonde. Jeg var akkurat på skogstur med sekk på ryggen det likte ikke bekkenet mitt. Kjente det også godt i magen, nesten som sting. Men nå er det over for jeg er godt plassere hjemme i gang med maling med ungene :-)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Det kan godt være symfysesmerter/bekkenløsning (smerter i skambeinet). Men jeg syns definitivt at du skal ringe legevakta og høre hva de sier de som har mer greie på det. Heller en gang for mye enn en gang for lite.. Lykke til! :)

Skrevet

Når du er så langt bør du ringe føden. Mye bedre greie på det de enn legevakt. Lykke til :)

Skrevet

Hørtes ut som de smertene jeg har, og det er bekkenløsning. Ikke så plaget bak i ryggen, får bare vondt foran øverst i skambeinet. Det kommer dersom jeg går og beveger meg for mye.

Skrevet

HALLO Igjen ;-)

Da er vi kommet hjem etter en tur på føden.

BT var fint, tempen var fint, men utslag på uvi.

Legen tok ultralyd også, og som han sa: "det er bra hun er ei aktiv jente men det gjorde jobben min litt vanskligere"

Men jenta hadde det bare bra. Han kunne ikke finne noe galt med hun.

Han antok at det var uvi (fått behandling for dette) og det kunne være sammen med kynnere. Men ingenting galt kunne han finne. Skulle det bli verre måtte vi bare komme tilbake ;-)

Skrevet

HALLO Igjen ;-)

Da er vi kommet hjem etter en tur på føden.

BT var fint, tempen var fint, men utslag på uvi.

Legen tok ultralyd også, og som han sa: "det er bra hun er ei aktiv jente men det gjorde jobben min litt vanskligere"

Men jenta hadde det bare bra. Han kunne ikke finne noe galt med hun.

Han antok at det var uvi (fått behandling for dette) og det kunne være sammen med kynnere. Men ingenting galt kunne han finne. Skulle det bli verre måtte vi bare komme tilbake ;-)

Ja også fikk jeg beskjed om å holde meg litt i ro fremover siden smertene blir værre når jeg beveger på meg, så nå har mannen plassert meg i godtolen med teppenet ;-)

Frustrerende for meg som ikke helt har ro i stompen til å sitte i ro, men alt før snuppa i magen <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...