Gå til innhold

Hva gjør dere med ultralydbildene?

Anbefalte innlegg

Fikk bilder både på tidlig og ordinær UL, og vil jo selvfølgelig ta vare på dem. Noen som har noen gode ideer til hva jeg kan gjøre? Det er kanskje vanlig at det lages en bok om barnet og de limes inn der? Hvor kjøper man sånne bøker i såfall, fotobutikker eller bokhandler kanskje?

Fortsetter under...

Begge plassene har slike bøker.

Jeg fikk en fra bokklubb, men har ikke mye plass til slike der.

Men har tenkt å lage en scrapbook med alle bilder av meg samt ultralydbilder. Men har ikke hatt den æren med å hatt en ul enda, men gleder meg til timen :)

Nå har jeg mine I bilderammer i stua men planlegger å lage en liten scrappebok når lillegutt kommer og det første året hans. Jeg pleier å kjøpe "scrappebøker" på diverse bokhandler og nille. Stive ark i ringpermbøker.På Nille har de mye fint utstyr du kan bruke til en billig penge:) limer inn bilder og skriver om de første spark datoer osv...

Jeg lager album til barna fram til de er tre år. Der limer jeg inn ulbilder, gravid bilder, fra fødsel og alt som skjer videre fram til tre år. Har også en sangerskapsdagbok som jeg skriver i hver uke fram til barnet blir født. Denne blir lagt i en boks jeg har til hvert barn, med forskjellige andre ting, som første sko, første smokk, ett spesielt klesplagg og andre betydningsfulle ting. :-)

Annonse

Hei hei, det er desverre ulik kvalitet på disse bildene. Så jeg har "tatt bilde av bildet", opplevde at ul-bildene som ble tatt da jeg ventet tvillingene mine, ble helt hvite etter 6 år! Det var skikkelig trist. Så sender tipset videre :)

Vi fikk beskjed av legen at man ABSOLUTT IKKE skal laminere de..

Da blir bildet borte!!!

Har de i en liten søt bildebok

Jeg skal skanne de inn på pc og lage back-up, så er jeg sikker på at jeg har de "for alltid" (håpe)

Da blir bildet borte!!!

Jeg skal skanne de inn på pc og lage back-up, så er jeg sikker på at jeg har de "for alltid" (håpe)

Legen har rett!

Vi prøvde å laminere, men bildet ble helt borte... Heldigvis hadde jeg tatt bilde av bilde først. :-)

Da blir bildet borte!!!

Legen har rett!

Vi prøvde å laminere, men bildet ble helt borte... Heldigvis hadde jeg tatt bilde av bilde først. :-)

åå, Huff da:(( Hell i uhell at du hadde gjort det, ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...