Et lite nurk Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Seriøst, hvordan kan det skje???? Har tatt sikkert 7 tester nå, alle er negative! Greit nok, men gi meg tanta så jeg kan prøve videre da! Herregud så frustrerende! Er på dpo 21 (cd 37) Grrr!
Et lite nurk Skrevet 13. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2012 Så fint at det finnes flere! Jeg fikk "ny" eggløsning på dag 39 så håper det klaffet da! Er på dag 43 nå... Veldig spesielt å bare hoppe over en mens! Hvor lenge over ikm er dere?
Topp 10. Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Jeg skulle hatt mensen på tirsdag. Har du samme symptomer på el den andre gangen også? Tester dere etter el nå også? Har nylig gått på p piller. Men vet at mine sykluser er håpløse. Variere veldig! Fra 35-120 dager har det vært tidligere! Kjedelig, hva med dere? Fikk forøvrig blodspor på papiret etter toalettbesøket i stad... Hm, det har jeg aldri opplevd! Erfaringer?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Har sykluser mellom 35 og 60 dager her, har vært uregelmessig i over 20 år. JA, det er irriterende!!!!!
Spire2013??? <3 Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Hei dere. Er "ny" her. Ikke vært inne her på over et år men nå må jeg bare inn her å rådføre meg litt. Siste mens hadde jeg 28 desember 2011 og har ikke tall på hvor mange tester jeg har tatt og alle er negative og jeg sier til meg selv at jeg skal ikke ta flere tester og så gjør jeg det likevel. For litt over en uke siden fikk jeg utrolig ømme vorter og har det ennå og litt murringer som kommer å går. Tok en test senest på tirsdag men det var ikke med morgenurin (neg den og) Blir bare så frustrert at jeg river av meg håret snart.... sånn gått å få det ut.
Poppelopp81 Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Samme her.. Er så drittlei at jeg ikke har regelmessige sykluser, blir jo sinnsykt vanskelig å vite når neste EL er... Har holdt på nå i 1,5 år - har allerede gått 3 kurer på Pergotime og fikk mens, men ble ikke gravid. Syns også disse billigstrimmlene er så vanskelig å tolke - mente selv at jeg hadde pos EL test 2 mars, men tydeligvis ikke. Har bare testet negativt, senest test var i dag morges.. Arrrgh....... (Godt å få ut litt frustrasjon) Litt godt å vite at det er flere av oss..
Et lite nurk Skrevet 15. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2012 Jeg er så heldig at jeg merker når jeg har eggløsning så jeg vet hvertfall at vi traff på riktig tidspunkt. (testet også med eltest) Jeg antar at det for min del var kroppen som ikke slapp egget på første forsøk og derfor slapp 2 uker senere. Jeg fikk også litt blod på papiret - lykken er kjærlighet! Håper det er et godt tegn! Jeg var veldig uregelmessig før jeg fikk en datter (for 17 mnd siden). Har hatt mensen relativt regelmessig etter det (har kun rukket å ha det 4 ganger etter fødsel) men har ganske lange sykluser... så drøyt kjedelig å vente så lenge med å teste! Krysser fingrene for at det klaffer for alle snart! Lykke til alle sammen - er på dag 45 nå (5dpo) - ikke lenge til testing - wiii
Topp 10. Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Jeg fikk mensen nå i helgen, men mener den er litt annerledes enn før. Men husker bare pille- mensen så kanskje litt dårlig sammenligningsgrunnlag:) Men satser på ny den perioden, håper at ting fungerer som normalt:) Lykke til til alle:)
*spirami* Skrevet 19. april 2012 #11 Skrevet 19. april 2012 (endret) Hei hei alle sammen Jeg er nå på syklus dag nr. 64.. Uten mens.. Var hos gynekolog idag, der fikk jeg beskjed at siden jeg hadde så uregelmessig mens, så hadde jeg heller ikke eggløsning.. Så ueg ble satt på 7 dager med provera (for å stabilisere mens), og etter det skal jeg begynne på pergotime(for å få eggløsning) har nå prøvd å få barn i 1 år uten hell. Gyn legen mente jeg ikke ble gravid siden jeg hadde så uregelmessig mens. Kanskje prøve provera dere også? Endret 19. april 2012 av hopefull90
Et lite nurk Skrevet 20. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 20. april 2012 En liten oppmuntring til dere med lang syklus, for 3 år siden ble jeg fortalt at jeg ikke hadde eggløsning (har pcos) og ble satt på provera - var på det i 3 mnd, men det slet altfor hardt psykisk (grusomme piller hvis man ikke prøver å få barn) så jeg sluttet igjen... Et halvt år senere begynte vi å prøve på barn, og spiren satt umiddelbart -. Jeg har vært livredd for at det var flaks og at jeg ikke kan bli gravid igjen, men i dag på dag 50 i syklusen - testet jeg GRAVID igjen. Hvis alt går bra vil jeg få to barn på to år! Helt fantastisk. Og til deg som blir satt på provera nå! Håper det løser seg fort for deg! Masse lykke til til dere jenter
Tina-30 Skrevet 20. april 2012 #13 Skrevet 20. april 2012 Jeg hoppet plutselig over mens i ca 52 dager,så ble alt normalt igjen. Sånt som kan skje og utrolig irriterende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå