Smurfebaby Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 En av symptomene så tidlig er jo at man kan bli ganske trøtt. Men her er det helt motsatt! Jeg som alltid har vært glad i og sove lenge er nå oppe grytidlig Sov gjerne til kl 10 - 11 og noen ganger 12 i helgene, mens nå er jeg oppe mellom 7 og 8 å ikke snakk om at jeg skal sove mere Ikke sover jeg på dagen heller.. Flere som har det sån?
peanutts82 Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 har det stikk motsatt jeg... er trøtt og sliten hele dagen.. små kvalm.. ømme pupper... flytta inn på toalette siden jeg tisser hvert 5.minutt. våkner i 7-8 tida men føler for å sove midt på dagen og slappe av på sofaen... har aldri hatt behov for å sove midt på dagen før.. alle er forskjellig... god påske
Smurfebaby Skrevet 7. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2012 Hehe Ja jeg kunne vist bodd på toalettet jeg også Helt utrolig hvor mye man flyr på do. Nå skal det sies at jeg har byttet ut mine 10 daglige kaffekopper med vannflaska så dette kan jo også ha en innvirkning Håper jeg snart kan få til å sove litt på sofa om dagen, det hadde vert lykken God påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå