Mamma til snart 2 søte små Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Og når er termin? Jeg selv har termin 27.April og etter å ha vært skikkelig utolmodig noen uker, begynner faktisk tolmodigheten å komme tilbake! Kan godt gå til termin:) Ønsker å kose meg litt til bare med 2 åringen min:)
hallå Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 termin 10. april og er fryktelig sliten. Stor og tung,. føler jeg driver vandring fram og tilbake til do hele døgnet da babyen ligger så dypt i bekkenet så dårlig søvn og et veldig løst bekken så det å gå tur eller andre aktiviteter er vanskelig..så her håper jeg bare på fødsel..men virker veldig rolig i magen så får bare sette meg ut i sola og vente...
KonTiki Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Har termin 30.april og er i fin form. Kjenner at det begynner p bli tungt, men er ikke plaget med bekkenet ol. Har vært på påskefjellet noen dager, så jeg har fått litt farge i kinnene og litt sårt trengt c-vitamin fra sola så nå er alt bare fryd og gammen :-D Lillegull har flytet på seg mye de siste dagene, håper han/hun har flyttet seg godt ned i bekkenet slik at han/hun kommer før termin ;-)
jente03babyapril2012 Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 har termin 18 april å kjenner jeg begynner å bli veldig klar for å treffe lille prinsessa snart begynner å bli tung å lei nå merker jeg å storesøster som blir 9 år snart venter også så håper hun melder sin ankomst snart, men får vel belage seg på å vente til termin
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Termin 26. april:-) Klar for å treffe lillebror nå ja! Var deilig å gå ut i permisjon denne uka. Er tungt og sliter litt med rygg/bekken, men prøver å tenke som deg; å nyte tida sammen med blivende storesøster som snart blir 2:-) Men gleder meg masse til å bli tobarnsmamma! Lykke til alle sammen:-)
Alexander's Mamma Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 hadde termin 3 April, men er ikke så lei som jeg hadde trudd jeg skulle være. koser meg hjemme og lille gutt koser seg i magen. mye nedpress og kynnere, men skjer ikke noe mer. men han beveger seg masse så vet at han har det bra i hvert fall. Føler meg jo veldig stor som de fleste andre og litt vondter her og der ^^ men det hjelper godt på humør og alt at det er litt sol ute og man kjenner at våren er kommet. <3
Alves Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Hadde menstermin i gaar 6.april og ultralyd termin i dag 7.april..Masse mensmurringer og noe sterke kynnere (ikke vonde,men ubehagelige)... Venter i spenning...Tar livet helt med ro,lille snuppa i magen beveger seg masse,saa alt er bare bra:) Lykke til alle sammen
frøya19 Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 Termin den 19 og er egentlig superklar for at det skjer ca nå god form egentlig men synes det er vanskelig å sove og blir litt utmattet av det. Spesiaelt da det jo er to tupper som trenger like mye som ellers elv om moren er blitt en hval Lykke til folkens!
Ikkesåallerværst Skrevet 8. april 2012 #9 Skrevet 8. april 2012 Termin 30. april, og er i ok form selv om jeg kjenner at det begynner å bli tungt. Litt småvondt her og der, men er i bedre form dette trimesteret enn jeg var sist gang. Gruer meg såpass til fødsel, at jeg ikke er klar i det hele tatt for å få han ut. Jeg gikk 11 dager over sist, så derfor regner jeg med å få en maibaby. Kommer til å bli sjokka om det skjer noe før termin .
bitthen Skrevet 8. april 2012 #10 Skrevet 8. april 2012 Termin 21. Dårlig form ja, masse kynnere, stor bebis som tar opp all plass, skyhøyt blodtrykk og vann i kroppen.. Baaah... Heldigvis kommer han om 3 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå