Gå til innhold

Hvordan er formen til dere Aprildamer da?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når er termin?

Jeg selv har termin 27.April og etter å ha vært skikkelig utolmodig noen uker, begynner faktisk tolmodigheten å komme tilbake! Kan godt gå til termin:) Ønsker å kose meg litt til bare med 2 åringen min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin 10. april og er fryktelig sliten. Stor og tung,. føler jeg driver vandring fram og tilbake til do hele døgnet da babyen ligger så dypt i bekkenet så dårlig søvn og et veldig løst bekken så det å gå tur eller andre aktiviteter er vanskelig..så her håper jeg bare på fødsel..men virker veldig rolig i magen så får bare sette meg ut i sola og vente...

Skrevet

Har termin 30.april og er i fin form. Kjenner at det begynner p bli tungt, men er ikke plaget med bekkenet ol.

Har vært på påskefjellet noen dager, så jeg har fått litt farge i kinnene og litt sårt trengt c-vitamin fra sola så nå er alt bare fryd og gammen :-D

Lillegull har flytet på seg mye de siste dagene, håper han/hun har flyttet seg godt ned i bekkenet slik at han/hun kommer før termin ;-)

Skrevet

har termin 18 april å kjenner jeg begynner å bli veldig klar for å treffe lille prinsessa snart :) begynner å bli tung å lei nå merker jeg :) å storesøster som blir 9 år snart venter også ;) så håper hun melder sin ankomst snart, men får vel belage seg på å vente til termin ;)

Skrevet

Termin 26. april:-) Klar for å treffe lillebror nå ja! Var deilig å gå ut i permisjon denne uka. Er tungt og sliter litt med rygg/bekken, men prøver å tenke som deg; å nyte tida sammen med blivende storesøster som snart blir 2:-) Men gleder meg masse til å bli tobarnsmamma! Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

hadde termin 3 April, men er ikke så lei som jeg hadde trudd jeg skulle være. koser meg hjemme og lille gutt koser seg i magen. mye nedpress og kynnere, men skjer ikke noe mer. men han beveger seg masse så vet at han har det bra i hvert fall. :D Føler meg jo veldig stor som de fleste andre og litt vondter her og der ^^ men det hjelper godt på humør og alt at det er litt sol ute og man kjenner at våren er kommet. <3

Skrevet

Hadde menstermin i gaar 6.april og ultralyd termin i dag 7.april..Masse mensmurringer og noe sterke kynnere (ikke vonde,men ubehagelige)...

Venter i spenning...Tar livet helt med ro,lille snuppa i magen beveger seg masse,saa alt er bare bra:)

Lykke til alle sammen

Skrevet

Termin den 19 og er egentlig superklar for at det skjer ca nå :) god form egentlig men synes det er vanskelig å sove og blir litt utmattet av det. Spesiaelt da det jo er to tupper som trenger like mye som ellers elv om moren er blitt en hval :)

Lykke til folkens!

Skrevet

Termin 30. april, og er i ok form selv om jeg kjenner at det begynner å bli tungt. Litt småvondt her og der, men er i bedre form dette trimesteret enn jeg var sist gang. Gruer meg såpass til fødsel, at jeg ikke er klar i det hele tatt for å få han ut. Jeg gikk 11 dager over sist, så derfor regner jeg med å få en maibaby. Kommer til å bli sjokka om det skjer noe før termin :).

Skrevet

Termin 21. Dårlig form ja, masse kynnere, stor bebis som tar opp all plass, skyhøyt blodtrykk og vann i kroppen.. Baaah... Heldigvis kommer han om 3 dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...