Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte sønnen min 5.april kl 22:38 han veide 4455 gram og var 54 cm lang og hadde hodeomkrets på 38 cm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye og kos deg med gutten. Gleder meg til jeg får treffe min gutt :-)

Skrevet

Gratulerer så masse :) Har ventet på å lese dette fra deg :)

Skrevet

Gratulere så masse, endelig kom han :)

Skrevet

gratulerer så mye. kjenner jeg blir litt sjalu. 4 dager på overtid med min gutt nå =D kos dere masse ^^

Skrevet

Gratulerer så masse, håper fødselen gikk greit. Det var jo en stor gutt som du ventet - heldigvis ikke så stor som først antatt?. Har ventet på å høre fra deg jeg også og er glad for at du muligens slapp å bli satt i gang. Slik jeg forstår skulle du settes i gang i morgen?

Kos deg med gutten din nå som fødselen er overstått :-)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner :)

jeg begynte å kjenne veldig svake rier i 5 tiden på onsdag, og hadde igangsettingstime dagen etter kl 9, så jeg møtte til timen, og riene var blitt litt sterkere, men ikke så sterke enda, så når kl ble 12 bestemte jordmødrene seg for å sette inn en modningspille for å få fortgang i fødselen.

gutten ble født kl 22:38, 5 April.

Fødselen varte i ganske mange timer alltså, men takket være badekar og lystgass, fikk jeg er fin fødselsopplevelse, med ingen komplikasjoner under fødsel, og gutten kom ut etter 10 minutter med pressrier :)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet

Gratulerer så masse ;-)

Skrevet

tusen takk =)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...