Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 er det noe alle bør ha? hva er forskjellen på det og en vanlig bag/veske? prisen bare?
Gjest Blomst88 Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Jeg er ikke skråsikker på hva det er, men har en følelse av at det kan være både kjekt og praktisk å eie:)))) Som f.eks. når man skal på ferie/hyttetur? Mulig mødre på byen har med en eller annen form for bag/veske, da stellebehovet kan melde seg:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 En stelleveske er en veske som er tilpasset for nettopp stelling av babyer. Den er lett, romslig og inneholder en tynn matte til å kunne legge babyen på. Den har mange små kommer som er laget med tanke på å romme utstyr til bleieskift og mating, og er laget i materiale som tåler å bli vasket. Den er også tilpasset til å kunne henge over håndtaket på vognen, lett tilgjengelig for trilleren. Det er like stor forskjell i pris på stellevesker som alle andre vesker. Jeg fikk med en enkel og kjekk stelleveske da jeg kjøpte vogn, og den inneholdt to matter. Den ene matten fikk plass i en annen veske/bag jeg allerede hadde. Denne veska var lommerik og av robust materiale, og lignet i fargen til en annen trille, men var altså ikke en stellebag i utgangspunktet, men fungerte optimalt likevel. En stelleveske er altså en kjekk og praktisk spesialtilpasset veske med tanke på alt av stell babyen trenger mens dere er ute av huset, om det er en tur til helsestasjonen, eller en lengre overnattingstur. Som uerfaren førstegangsmor trodde jeg dette ville bli en unødvendig greie å bruke penger på, men jeg fant fort ut hvor nødvendig det var, og hvor mye lettere hverdagen med baby ble.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå