LínnAnonym Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Sitter med tullete maserier, og skulle virkelig ønske at det gikk over til vanlige rier...! Bah... Hadde en runde om onsdagen og, dro spent inn til sykehuset, men etter ca fem timer så roet alt seg... Og DA skal alle fortelle meg at tredjemann er en luring, og at det er typisk tredjegangsfødende å få endel sånne falske alarmer...
LilleTrille92+maispire Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Åh, skulle gjerne sendt deg noen rier hvis jeg kunne ;-) ta en runde i sengehalmen så begynner det nok :-D
LínnAnonym Skrevet 6. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2012 Ja, det skulle jeg gjerne, men det er søren ikke enkelt! Jeg har bekkenløsning ut av en annen verden, egentlig rart at jeg ikke SOVER med krykkene mine... Men får vel lure min kjære til noe etterpå... Gah... Må syte vettu..
LilleTrille92+maispire Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 skjønner den kjempegodt! men det er ihvertfall det beste tipset jeg kan komme med :-D er jo fremkallende med sperm, så plutselig begynner riene ;-)
stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Har det akkurat som deg. Hadde en natt på føden da jeg trodde alt var i gang, men det var baret ull. Hadde rier i 5 -6 timer uten at noe mer skjedde. Har en slik dag igjen i dag, og kjenner det er ganske plagsomt.......men ingen tur til sykehuset igjen før jeg er helt sikker. Hun kunne jo ha komt ut nå i stedetfor å tulle slik med oss. Vil egentlig ike anbefale sex da det er dette som sannsynligvis har utløst disse maseriene hos meg..... Hadde også håpet på at det kunne hjelpe men blir jo bare tull av det.
LínnAnonym Skrevet 9. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2012 Hehe... Var hos ei privat jordmor i går, og jeg har fem cm åpning, livmortappen er 0.5 cm lang og jeg er myk og moden... Ho kunne faktisk tøye meg til sju cm åpning! Jeg har fem, men er tøyelig til sju... Ho satte alle nålene som var tenkelige, og strippa det ho nådde av hinner, men neiiiida! Sitter her like kulerund ennå.... Er 39+2 i dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå