bassegutten Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hvordan er det med trening og slik? Har vert så som så med aktivitet tidligere.. Men i dag var jeg på 5 timers tur i fjellet. (preikestolen) hvordan er dets hive seg utpå slike ting? Føler meg helt fin og er i god form nå
skiberta Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Hvordan er det med trening og slik? Har vert så som så med aktivitet tidligere.. Men i dag var jeg på 5 timers tur i fjellet. (preikestolen) hvordan er dets hive seg utpå slike ting? Føler meg helt fin og er i god form nå Det er vel helt greit så lenge du føler deg i fin form! Kroppen sier jo i fra hvis den ikke synes det er greit:-). Selv har jeg stått timesvis på telemarkski, gått mil på langrenn med pulk og gått fjelltur med bæremeis i påsken. Er i uke 12. Har jeg følt meg sliten derimot, så har jeg tatt det med ro. Vi er jo skapt for bevegelse:-)
Milla-Mamma til 3 Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Eg pleier å trene på studio og være aktiv generelt. No har eg vore så dårlig at eg ikkje får gjort så masse. Pleier å ta det igen seinere i sv.skapet. Sist gikk eg på spinning til termin, og det hjalp veldig på fødselen trur eg. Var i kjempe form!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå