Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Chanel - dyrt, men eneste jeg har vært skikkelig fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Finest er ikke de som er mest dekkende for da ser du ut som en maske! alder spiller også en rolle! for best dekkevne er foundation + pudder mest hensiktsmessig! Er du ung, prøv maybellines nye fit-serie, de har begge deler i lik farge. Er du noe eldre prøv Loreal true match Max factor sitt krempudder er meget dekkende om du vil ha maskeeffekt
Soon to be mum Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Dette kan jeg fint lite om, for jeg sminker meg lite, men jeg bruker ID Bare Minerals selv, og er kjempefornøyd med det.
charnelle Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Har to anbefalninger: La Prairie Caviar foundation & concealer. Dyr i pris, men svært drøy, også får du concealer med på kjøpet. Huden får en naturlig glød, men foundation dekker godt. Inneholder Spf 15. BareMinerals foundation powder. Denne er forholdsvis dyr fordi den ikke er så drøy som den over. Samt at du må han god kost som også koster. Resultatet er en naturlig finish, som kan justeres med mer om man vil ha mer dekkende. Huden virker ikke tørr eller fet med denne, så den passer fint for alle hudtyper. Da det er mineralmakeup føler du virkelig at huden puster. Inneholder også solfaktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå