Gå til innhold

noen som vi ha et orakelkort denne fine langfredagen ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

ja takk :-)

hoppet ut 2 kort til deg visst...

kort 1: dine barn på jorden og i himmelen er lykkelige og tatt godt vare på av gud og englene

kort 2: Du er beskyttet for all form for skade. Det verste er nå bak deg. Jeg ber deg om å slappe av og føle deg trygg.

Ja takk :)

Du spådde forresten at jeg skulle få en jente i august, men det blir nok en liten gutt :)

hihi.. fik dette kortet :P

jeg er familieengelen. En gledelig forandring eller forøkelse venter din famile <3

gratulerer med gutt i magen ;) tipper han blir rolig, siden jeg trodde det var jenteenergi... rolig og liten...(nett.. hvis du skjønner :P

ja takk :) :)

for å kunne helbrede4 denne situasjonen må du leve deg inn i den andres synspunkt med medfølelse... :P

takk :) hva kan dette bety da?

det vet nok du bedre enn meg for øyeblikket ;) jeg er ute av funksjon :P kortet snakker om en misforståelse som har oppstått som følge av antakelser om den andre personens motiver og karakter.. at du speiler noe fra deg selv som du ikke liker i andre...

Jeg trenger det virkelig for øyeblikket! På forhånd takk :-)

2 kort til deg kjære

dine følelser blir helbredet, og dette hjelper deg til ¨¨pne opp for større kjærlighet. Jeg vil hjelpe deg å forløse sinne, og mangel på tilgivelse fra ditt hjerte og sinn

jeg overbringer deg et budskap fra din avdøde elskede. Jeg er lykkelig og har funnet fred og jeg elsker deg meget høyt. ikke vær bekymret for meg...

Veldig gjerne det :) tusen takk!

dette kom på nytt til deg... så~håper ikke jeg blander energier her...jeg overbringer deg et budskap fra din avdøde elskede. Jeg er lykkelig og har funnet fred og jeg elsker deg meget høyt. ikke vær bekymret for meg...

og dette " jeg er med deg og gir deg mot til¨å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddommelige livsmisjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...