Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har, før vi satte i gang med fryseforsøk, fått provera for å få i gang menustrasjonen. Første gang jeg brukte det blødde jeg enormt mye, jeg kunne ikke reise meg uten at det blødde gjennom alt, og gå ut av huset var helt utelukket! Det var rett og slett grusomt. Brukte det gjennom tre sykluser, nr. to og nr tre blødde jeg mer normalt. Etter avbrutt frys fikk jeg igjen ikke mensen tilbake, og sykehuset satte meg nå på primolut (fikk provera av gyn). Venter tanta når som helst. Nå er det over to mnd siden sist jeg hadde den og jeg er liiivredd for å få den samme styrtblødningen igjen...

Er provera og primolut samme sak? Gir de de samme store blødningene? Håper noen kan svare meg, bekymrer meg mer for dette enn med hele forsøket kjenner jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun brukt primolut jeg! Men skjønner hva du mener med å blø mye.. I tillegg til smerten! Det er et hellvette. Må opp så og si hver time om natten for å skifte tampong og bind :( Men er somregel bare de to første dagene til meg da.

Svarte ikke på spørsmålet ditt jeg da, men skjønner virkelig hva du mener! :/ Håper det går bedre denne gangen for deg :) og lykke til!

Skrevet

Takk for svar, da vet jeg noenlunde hva jeg kan forvente og trenger tydligvis ikke legge planer for resten av påsken iallefall... :P oh, jeeeezes som jeg gruer meg! Eneste positive er at vi kan starte med nytt forsøk når den endelig er i gang igjen! :)

Gleder meg til vi er kommet en uke frem i tid!!! hehe! :)

Skrevet

Jeg tror nok alle reagerer forskjellig på all slags medisiner, så du kan jo bli positivt overasket og!! :D

Er det nytt uttak eller frys?

Skrevet (endret)

Det er sant! Får tenke positivt så lenge :)

Nytt fryseforsøk, blir spennende :) Forrige gang ble det avbrutt pga utvikling av folikler, så sånt sett var vi heldige at vi ikke mistet et forsøk med opptining eller no sånt :)

Hvordan går det med ruginga di? :))

Endret av En to og tre
Skrevet

Skal du begynne med progynova 1. mensdag da? Da forsvinner sikkert mensen etter noen dager, og det er jo bra? :D

Jeg ruger for harde livet jeg vet du :D

Skrevet

Jepp, på dag to:-)

Lykke til med ruginga! Krysser for at ruginga og påskekosen gir en liten nusselig kylling om en 8-9 mnd tid!;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...