mer enn bare mor Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Nå er jeg 37+4 så nå er de første maskinene med klær lagt på plass i skapet og jeg er såvidt begynt å tenke på at jeg snart må pakke fødebagen! har bare kjøpt et sett med klær men har spart på mye fra eldstemann:) Forrige fødsel gikk kjapt (3,5 t da vannet gikk), og siden vi har lengre reisevei + en 2åring som må ha barnepass så snart ting være på stell Hele svangerskapet har vært litt ambivalent siden jeg har mistet 2 ganger før så har ikke gledet meg like mye over den voksende magen i frykt for at noe skulle skje- men nå er jeg jo så og si i mål! Deilig! Er nok ikke så mye som vitner om fødsel enda men håper at disse kynnerne ikke er forgjeves... God påske
KonTiki Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Jeg har det på samme måte :-) Er 36+6 idag :-D Skal pakke reisebagen og fødebagen i morgen....gleder meg :-) Lykke til!
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 bygger rede for harde livet her... begynt å vaske klær og har planer for rydding, vasking og sortering av klær rundt om i heile huset... Blir litt gal sånn de siste ukene jeg, men flott å få gjort ting en har tenkt å få gjort lenge! 36 uker idag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå