Gå til innhold

Bugaboo med offwhite canvas?

Anbefalte innlegg

Synes det er så fiiiint, men fornuften sier lite praktisk!! Har noen erfaringer? Forhåpentligvis som at flekker sjelden fester seg, er lette å vaske av etc? Og hvordan er stoffkvaliteten etter flere runder i maskinen?

Trenger jeg sommerkalesje?

Og til slutt: TRENGER jeg virkelig vinterhjul? Noen som bare snur de største hjulene fremst når det er grus eller litt snø?

Er takknemlig for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143925286-bugaboo-med-offwhite-canvas/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har bugaboo i sand. Offwhite er jo hvitere men blir jo noe av det samme... Kalesjen blir jo ikke utsatt for like mye sprut som basen så jeg tror ikke det vil bli noe problem, jeg har kjørt trekkene i maskin flere ganger og de tåler ganske mye. Ser ikke slitt ut eller falmet etterpå og jeg har fått vekk flekker. Jeg lurer faktisk litt på å kjøpe offwhite kalesje til sommeren selv, for litt forandring.. Jeg brukte bare vanlig kalesje sist, ikke noe med uv-filter på, men det er vel en smaksak..

Når det kommer til vinterhjul syns jeg selv at det er et must.. Hvis det er mye sne og brøytekanter blir det fryktelig utrivelig med de små hjulene, selv om du snur vogna.. Itilleg bruker jeg de mye på tur i feks skogen eller "offroad"..

Så vil jg bare tilføre at jeg er SUPERFORNØYD med vogna, brukte den i 3 år med førstemann og har ikke hatt behov for å kjøpe noen tilleggsvogn.. Gleder meg til å bruke den igjen til nestemann!

Endret av To små lyseblå

Offwhite blir møkkete ja, ha hatt den og fikk flekker på den som ikke gikk av. Nå ble min vogn tatt ut og inn av bil ofte da, så mistenker at er hovedgrunnen.

Sommerkalesje og uv nett er super praktisk på sommeren, anbefales!

Synes vognen er dritt å trille med vinterhjul, så brukte de nesten ikke, men jeg hadde en annen vogn med fire faste hjul i tillegg da. Smak og behag vil jeg tro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...