Gå til innhold

Au!!! Det "verker" i livmorhalsen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så vondt! Kjennes som om noen drar i livmorhalsen min, det verker mellom beina!!

Er konstant, vooondt! Noen kom kjenner seg igjen?

Hva er dette? Er i uke26.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pokker... Nå begynte det igjen! Fikl svar fra jordmordorumet at det kunne være bekkenøsning. Men er det mulig å ha både bekkenløsning og bekkenlåsning? Har vart i snart en time nå, konstant verking på innsiden av skjeden :-( begynte da jeg skulle reise meg etter en time på sofaen.

Som å ha tannverk mellom beina!! Auuu! Hva hjelper annet enn paracet?

Skrevet

Ja jeg kjenner meg igjen!! På meg begynte det i dag! Har hatt bekkenlåsning og masse problemer med korsryggen til nå ( er 17 uker), og i dag etter vi hadde sex fikk jeg skikkelig vondt i underilvet. Trodde først det var sexen, men senere i kveld da vi var på middag hos et vennepar så fikk jeg kjempevondt i underlivet og under rompa! Har til og med vondt når jeg tar på huden på siden av rompa!!

Nå har det begynt å gjøre vondt på baksiden av låret også, og det kjennes ut som jeg skal knekke i to i ryggen når jeg går.

Må gå med museskritt og ikke ha ulik tyngde på hver side av hofta! Hørte med en veninne av meg som har strevd mye med bekkenløsning, og hun sier det er bekkenløsning og bekkenlåsning! Jeg har ihvertfall sykt vondt, og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut hvis dette ikke gir seg snart. Vanvittig kjipt! Har foressten ekstra vondt når jeg klemmer inn ved siden av skjedeåpningen og mellom skjede og rompehullet. ( Ja det var litt ekle detaljer, men det er helt jævlig!!)

Flere som har lignende??

Skrevet

Klarer knapt å gå når det står på ! Første dag varte det i 45 minutter, neste gang i 5 timer i strekk, før det slapp taket! I dag har jeg kjent det et par ganger, men ikke like intenst som i går ennå.

Kan bekkenløsningssmerter komme og gå på den måten?

Min mor er hysterisk og mener jeg må ringe sykehuset, hun mener det må være noe annet siden det slipper taket i blant....

Skrevet

Det er jo alltid bedre å ringe sykehuset hvis man er usikker! Der kan du få en sjekk, så får du ihvertfall beskjed om at alt er bra :-) Mine smerter varte i 6 timer i går og slapp ikke før i morges når jeg har sovet det av meg. Fikk sove i natt etter å ha ligget våken leenge ! I dag føles det greit, så håper det ikke kkommer igjen! Har du smerter flere steder enn underlivet?

Skrevet

Nei, kun vondt i "hufsa" når det står på! Om natten har jeg veldige leddbånderter, fryktelig vondt, vanskelig å sove.

Det verker skikkelig intenst i skjeden, har hattet par kortere antydninger i dag! I går og i forigårs begynte det ca kl 16, håper det ikke kommer igjen i dag!

Hvis det blir like ille i dag som i går, ringer jeg føden og spør om råd...

Hjelper noen stillinger på deg? For meg er ALT vondt,ingen lindring ved sitting eller ligging. Grusomt å gå trapper, kjennes som jeg skal revne!

Babyen er aktiv og virker uberørt...

Skrevet

LeddbåndSMerter, ikke erter... :-)

Skrevet

For meg hjelper det å ligge på siden med en stor pute mellom beina som avlaster og holder beina i samme vinkel. Prøv å slappe av så mye som mulig bare, Det er verre for meg når jeg beveger meg mye..

Gjest Adventstjerna
Skrevet

Signerer frøken k her. Stooor pute mellom beina og hvile er det eneste som fungerer for meg.

Skrevet

I går hadde jeg bare antydninger, og har tatt det ekstra med ro... frister bare nesten å gå en tur i dag og se om det blir værre! Tror nå dette kommer når jeg er for aktiv. Blir spennende å se når jobbhverdagen begynner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...