Gjest sug lut Skrevet 17. april 2012 #26 Del Skrevet 17. april 2012 Liker 2227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen-propellen Skrevet 17. april 2012 #27 Del Skrevet 17. april 2012 Får likt 22.49 og. Ser ut som det virker i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 17. april 2012 #28 Del Skrevet 17. april 2012 For å gjøre alt enda litt vanskeligere: Hvordan forklare dette? Nemlig at opptil flere ganger nå har jeg opplevd å ikke kunne like det jeg ville like, men når jeg går inn på tråden igjen siden, står det at jeg har likt den likevel. (Høres ut som et spørsmål til ex phil, men altså..) Dette skjer stadig vekk for meg også.. Det er ikke noen logikk her. Plutselig kan jeg trykke liker på 3-4 innlegg etter hverandre, for så å ikke kunne trykke liker de neste 5-6 innleggene.. Så reagerer den på 1 osv funker fortsatt ikke som den skal for min del, ihvertfall......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen-propellen Skrevet 22. april 2012 #29 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Jeg får ikke lov å like på anonym,skravle eller krangle denne helgen. Vennligst send giro på liker kontingent på disse forumene :-P Endret 22. april 2012 av ellen-propellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 23. april 2012 #30 Del Skrevet 23. april 2012 Ja, søren. Ellen, har du ikke fått den siste giroen? Nå har vi begynt å ta betalt hver gang du liker. Nei da, vi holder på her. Har bare ikke funnet problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 23. april 2012 #31 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg får ikke lov å like på anonym,skravle eller krangle denne helgen. Vennligst send giro på liker kontingent på disse forumene :-P Nå likte jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. april 2012 #32 Del Skrevet 23. april 2012 Det hender jeg ikke får likt innlegg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen-propellen Skrevet 23. april 2012 #33 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg får ikke lov å like på anonym,skravle eller krangle denne helgen. Vennligst send giro på liker kontingent på disse forumene :-P Nå likte jeg deg Likte deg tilbake :-) Denne feilen irriterer meg grenseløst faktisk. For noen ganger vil jeg like ett innlegg! Men jeg gidder jo ikke å lete opp dette innlegget en gang i timen for å like det (er litt lat) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosepus™ Skrevet 23. april 2012 #34 Del Skrevet 23. april 2012 Samme her, er en gang i skuddåret jeg får trykka liker. Noen ganger får likerknappen en prikka linje rundt seg, som at noe skal til å skje....men så skjer det ikke alikevel. Kanskje står det at jeg liker det om jeg oppdaterer nettleseren, men ikke alltid. Det samme skjer når man trykker følg dette emnet. Virker som det kan være en feil i et script på siden deres. At det ikke kjører korrekt eller no'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå