El1 Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Sønnen min på 15 mnd er vanskelig å legge på dagtid nå, han har enda ikke sovet idag og vi prøver febrilsk å få han til å sove nå. Igår sovnet han kl 14 og jeg vekte han 15.30, og vi fikk han ikke til å sove før kl 22. Han våknet 6.30 idag. Jeg føler at det neste nå er jo å forsøke ha han våken i ettermiddag, men er han ikke litt liten for null dagsoving?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 prøv å holde han våken så ser dere jo fort om han trenger søvn eller ikke..
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Enig med 14:43. Bare prøv og holde ham våken og se.. Han blir nok ganske trøtt i 6-7 tiden og kanskje allerede i 5 tiden,men det er i så fall bare en periode. Det høres ikke som han trenger så mye søvn på dagtid når dere må kjempe med han. Vi har tenkt til å prøve å slutte nå. 2 år gammel. Har
El1 Skrevet 7. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2012 Takk for svar. Jeg vil gjerne ha han våken til kl 20 om kvelden, fordi jeg jobber til 18 hver dag, så har bestemt meg for å heller prøve å vekke han raskere. Men da veit jeg at det er helt greit at han ikke sover på dagtid etterhvert nå.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Mine var rundt 2,5 år da behovet for søvn ikke var så stort lenger.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Vår eldste sluttet å sove på dagen noen mnd før hun fylte 2 år. Jeg synes det var veldig tidlig, men det virket som om hun rett og slett ikke hadde behov for å sove lenger. Men hun legger seg senest kl 1900, og sovner med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå