Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 15 mnd er vanskelig å legge på dagtid nå, han har enda ikke sovet idag og vi prøver febrilsk å få han til å sove nå. Igår sovnet han kl 14 og jeg vekte han 15.30, og vi fikk han ikke til å sove før kl 22. Han våknet 6.30 idag. Jeg føler at det neste nå er jo å forsøke ha han våken i ettermiddag, men er han ikke litt liten for null dagsoving?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å holde han våken så ser dere jo fort om han trenger søvn eller ikke..

Skrevet

Enig med 14:43. Bare prøv og holde ham våken og se.. Han blir nok ganske trøtt i 6-7 tiden og kanskje allerede i 5 tiden,men det er i så fall bare en periode.

Det høres ikke som han trenger så mye søvn på dagtid når dere må kjempe med han.

Vi har tenkt til å prøve å slutte nå. 2 år gammel. Har

Skrevet

Takk for svar. Jeg vil gjerne ha han våken til kl 20 om kvelden, fordi jeg jobber til 18 hver dag, så har bestemt meg for å heller prøve å vekke han raskere. Men da veit jeg at det er helt greit at han ikke sover på dagtid etterhvert nå.

Skrevet

Mine var rundt 2,5 år da behovet for søvn ikke var så stort lenger.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Vår eldste sluttet å sove på dagen noen mnd før hun fylte 2 år. Jeg synes det var veldig tidlig, men det virket som om hun rett og slett ikke hadde behov for å sove lenger. Men hun legger seg senest kl 1900, og sovner med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...