Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Jeg er så sliten kvalm/ oppkastog klarer ikke gjøre noenting. Energiløs ti de grader. Skjønner ikke hvordan. Dere andre får det til å gå... ? Jeg sitter ligger i sofaen konstant ... Også må jeg opp i senga å sove litt... Osv
hennipenni Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Jeg har hatt det akkurat likt. Hadde ikke noe liv på omtrent en mnd. Lå omtrent bare i senga å sov hele dagen, å var såvidt ute når jeg måtte lufte hunden eller noe annet "viktig". Men trøst deg med at det blir bedre Nå er jeg mitt gamle jeg igjen, og trenger ikke hvile middag engang. Merker egentlig ikke noe til at jeg er gravid for tiden, utenom litt murringer, ømme bryster og en liten kul på magen Er 13+5, kvalmen og trettheten forsvant vel da jeg var 10 uker.
dorri Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Bare hold ut. Energien kommer tilbake. Du må bare komme deg gjennom kneika. Jeg våknet plutselig opp en dag med masse energi og et smil om munnen. Det var etter 4 mnd. Etter det har jeg hatt masse energi. Er nå i uke 31, og fortsatt like sprek. Så hold ut, jeg lover deg energien og livet ditt kommer tilbake igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Jeg har hatt det akkurat likt. Hadde ikke noe liv på omtrent en mnd. Lå omtrent bare i senga å sov hele dagen, å var såvidt ute når jeg måtte lufte hunden eller noe annet "viktig". Men trøst deg med at det blir bedre Nå er jeg mitt gamle jeg igjen, og trenger ikke hvile middag engang. Merker egentlig ikke noe til at jeg er gravid for tiden, utenom litt murringer, ømme bryster og en liten kul på magen Er 13+5, kvalmen og trettheten forsvant vel da jeg var 10 uker. Tusen takk for herlig svar, det hjelper på. Griner når jeg leser noen som forstår meg.. God påske til deg og dine:))
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Bare hold ut. Energien kommer tilbake. Du må bare komme deg gjennom kneika. Jeg våknet plutselig opp en dag med masse energi og et smil om munnen. Det var etter 4 mnd. Etter det har jeg hatt masse energi. Er nå i uke 31, og fortsatt like sprek. Så hold ut, jeg lover deg energien og livet ditt kommer tilbake igjen. Godt å lese at det noen som forstår meg... blir jo så deprimert av dette, og blir plutselig så usikker på om jeg har gjort det riktige likevel.. Har to barn fra før som jeg ikke får gjort noe med og mannen blir jo sliten..
Gjest Shanti ♥ Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Jeg har hatt det akkurat likt. Hadde ikke noe liv på omtrent en mnd. Lå omtrent bare i senga å sov hele dagen, å var såvidt ute når jeg måtte lufte hunden eller noe annet "viktig". Men trøst deg med at det blir bedre Nå er jeg mitt gamle jeg igjen, og trenger ikke hvile middag engang. Merker egentlig ikke noe til at jeg er gravid for tiden, utenom litt murringer, ømme bryster og en liten kul på magen Er 13+5, kvalmen og trettheten forsvant vel da jeg var 10 uker. Signerer denne
hennipenni Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Jeg har hatt det akkurat likt. Hadde ikke noe liv på omtrent en mnd. Lå omtrent bare i senga å sov hele dagen, å var såvidt ute når jeg måtte lufte hunden eller noe annet "viktig". Men trøst deg med at det blir bedre Nå er jeg mitt gamle jeg igjen, og trenger ikke hvile middag engang. Merker egentlig ikke noe til at jeg er gravid for tiden, utenom litt murringer, ømme bryster og en liten kul på magen Er 13+5, kvalmen og trettheten forsvant vel da jeg var 10 uker. Tusen takk for herlig svar, det hjelper på. Griner når jeg leser noen som forstår meg.. God påske til deg og dine:)) Ja det er godt vi ikke er alene Greit å få snakket med andre som har det likt. God påske til deg også.
Arie Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Jeg er så sliten kvalm/ oppkastog klarer ikke gjøre noenting. Energiløs ti de grader. Skjønner ikke hvordan. Dere andre får det til å gå... ? Jeg sitter ligger i sofaen konstant ... Også må jeg opp i senga å sove litt... Osv Samme her! Hva gjør man? Sykemelder seg? Jeg er jo ikke brukenes til noe som helst!
Gjest Shanti ♥ Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Jeg endte opp med 40% sykemelding for å komme over kneika... hjalp veldig! Det er forresten ikke du som sykemelder deg, det er noe legen gjør
Kaja_07 Skrevet 7. april 2012 #10 Skrevet 7. april 2012 Jeg var sånn sist. Ble sykmeldt og tok akupunktur mot kvalme og søvnmangel. Kan anbefales. God bedring og lykke til!
Arie Skrevet 8. april 2012 #11 Skrevet 8. april 2012 Jeg endte opp med 40% sykemelding for å komme over kneika... hjalp veldig! Det er forresten ikke du som sykemelder deg, det er noe legen gjør å, trodde jeg kunne gjøre det selv! :/ Nei, selvfølgelig mente jeg legen!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #12 Skrevet 8. april 2012 Her må det bli 100% sykemelding. Idag kom jeg meg alldri ut av morgenkåpa. Jeg tror jeg dauer ....
Tutla Skrevet 8. april 2012 #13 Skrevet 8. april 2012 Jeg slipper oppkast, men er så trett, ukonsentrert, distre og sliten at jeg ikke fungerer dersom jeg ikke får nok hvile. Pluss at jeg er veldig svimmel. Hadde også litt komplikasjoner etter prøverørsforsøket så her har det vært snart 6 uker med sykemelding, hvor av de 3 siste 100%. Har også to barn fra før og legen mente det var viktigere at jeg klarte noen timer som mor, enn noen timer som arbeidstaker. Derfor full sykemelding. Spent på hva hun sier på onsdag, er noe bedre nå - men tåler veldig lite ennå (10+4)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå