Soon to be mum Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hei jenter Jeg har fått Synarela spray (eller Synarel, som det står på pakken) denne gangen, og har gått på den siden 03.04. Jeg opplever at jeg blir veldig snørrete og må nyse veldig rett etter at jeg har tatt dosene mine om morgenen og kvelden. Det står i pakningsvedlegget at man må ta nye doser hvis man nyser etter å ha tatt sprayen, men siden jeg opplever veldig at det er selve sprayen jeg vil nyse av, holder jeg igjen nysen i stedet. Tenker at jeg vil jo bare få samme reaksjonen igjen hvis jeg tar en ny dose. Er det noen andre som har opplevd det samme? Det føles nesten som en slags allergisk reaksjon, men går over etter hvert. Jeg skal selvsagt ringe poliklinikken på tirsdag for å spørre, men tenkte bare å høre om noen andre har samme erfaring. Og så bekymrer jeg meg jo selvsagt litt ift om jeg gjør det "riktig" ift den nysingen å sånn... =/ Hva tror dere?
fisken2015 Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Hei! Jeg hadde det på akkurat samme måten. Ble snørrete og ville også nyse. Nysen klarte jeg alltid og holde borte, så tror nok det skal gå bra da :-) Tror dette e vanlig. Har hørt andre også som har hatt det slik.
fisken2015 Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Står forresten i Felleskatalogen at irritasjon av neseslinhinnen er en vanlig bivirkning. Neseprayen tas fort opp i kroppen gjennom nesen, og maks plasmakonsentrasjon er oppnådd innen 20 minutter. Jeg snøt meg derfor med god samvittighet etter 20 minutter, og det har gått bra :-)
Soon to be mum Skrevet 6. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2012 Ahh... Tusen takk, jenter. Så utrolig kjekt å ha dette forumet altså. Da har jeg nok klart å holde nok hormoner innabords ja. Rart at det ikke står noe særlig om dette i pakningsvedlegget synes jeg. :heveøyenbrynene: Tusen takk for rask og ikke minst veldig god hjelp. <3
Soon to be mum Skrevet 6. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2012 Hahahahaha... NÅ sÅ jeg at det var samme person som svarte begge gangene. LOL. Beklager altsÅ. Ikke meningen Å gjøre deg "schizofrem" altsÅ.
fisken2015 Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Hahahahaha... NÅ sÅ jeg at det var samme person som svarte begge gangene. LOL. Beklager altsÅ. Ikke meningen Å gjøre deg "schizofrem" altsÅ. he,he
Riley Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Må også nyse nesten hver gang eg tar sprayen, men holder igjn. Var forkjølet da eg startet på spayen, så nasen har vert litt sår dn siste tidn. Vi må nok bare leve m d de ukene d står på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå