Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje litt feil tid å spørre på, så lenge det er påske.

Mulig det, men så kom spørsmålet nå da.

Jeg blir bare litt nysgjerring på hva du gjorde før jul jeg da. Før omleggingen. For da var det ikke mulig å være anonym her.

Det er synd du føler du må være "ekstra anonym" her inne, og det er dessverre noen andre anonyme som har ødelagt litt for deg ved å poste spydige kommentarer.

Anonym, nå har det haglet m gode forslag fra folk som respekterer ditt ønske om å være anonym. Du har en brukerprofil m nick på Bim, mèn ønsker å være anonym på aas.bef? Da har jeg vondt for å forstå hvorfor du ikke kan ha en brukerprofil til her inne? Vi her inne vet alt om sårbarhet og behov for anonymitet og diskresjon. Om vi får fjernet anonymfunksjonen har du fremdeles muligheter for å beskytte identiteten din. Ergo stemmer jeg fremdeles for å ta den vekk... :)

Hvis det er et forum jeg gjerne vil ha muligheten tiå å være anonym så er det her!!! Vet det er mulig å spore nick'et mitt, selv om jeg har bytta profil tidligere, men jeg vil ikke at folk skal kunne vite hvordan jeg ligger an i forhold til syklus, testing osv.

Annonse

Hvis det er et forum jeg gjerne vil ha muligheten tiå å være anonym så er det her!!! Vet det er mulig å spore nick'et mitt, selv om jeg har bytta profil tidligere, men jeg vil ikke at folk skal kunne vite hvordan jeg ligger an i forhold til syklus, testing osv.

Er det folk her inne på forumet du ikke vil skal hvordan du ligger an i forhold te syklus o.l, eller er det folk i omgangskretsen din som er her inne og leser?

Er det folk her inne på forumet du ikke vil skal hvordan du ligger an i forhold te syklus o.l, eller er det folk i omgangskretsen din som er her inne og leser?

du ikke vil skal vite skulle det stå....

Yes! Endelig ei som er enig med meg!

Jeg vil også ha muligheten til å være anonym her inne, UTEN at jeg må ha en brukerkonto til.

Jeg blir bare litt nysgjerring på hva du gjorde før jul jeg da. Før omleggingen. For da var det ikke mulig å være anonym her.

Det er synd du føler du må være "ekstra anonym" her inne, og det er dessverre noen andre anonyme som har ødelagt litt for deg ved å poste spydige kommentarer.

Før jul så trengte jeg ikke dette forumet. Jeg er ny inne på assisterende befruktning.

Gode forslag ja, men hvorfor skal jeg ha to brukerkontoer? Jeg er ikke interessert i det. Men jeg er interessert i å være anonym, når jeg føler for det!!

Før jul så trengte jeg ikke dette forumet. Jeg er ny inne på assisterende befruktning.

Gode forslag ja, men hvorfor skal jeg ha to brukerkontoer? Jeg er ikke interessert i det. Men jeg er interessert i å være anonym, når jeg føler for det!!

men når så mange vil ha den bort, hvorfor skal man da ta hensyn til de 2 som vil beholde når det finnes andre løsninger for de 2 som vil beholde? skal flertallet lide for at 2 ja hittil bare 2 som vil beholde anonymmuligheten...

vi har anonymforum til å være anonym i! helt sikker på at flere på ass.bef gir dere svar der inne og hvis dere absolutt vil skjule dere bak anonymknappen...

Dere skal "lide" fordi det faktisk handler om å ta hensyn til hverandres behov!!! Selv har jeg ikke lest et eneste frekt eller støtende anonymt innlegg i dette forumet og kan det være så ille om noen få ønsker å være anonyme av og til????

Annonse

Denne diskusjonene er i ferd med å bli litt hetere enn jeg hadde forestilt meg. Ikke bli ufine mot hverandre :(

Ja det handler om å ta hensyn til hverandres behov, MammaBrum. Og her ønsker flertallet å fjerne anonymfunksjonen fordi det har dukket opp noen spydige anonyme. Disse har da ødelagt for deg og den anonyme som har svart i tråden her. Fint at du ikke har sett de litt ufine kommentarene, men de har altså vært her. Nei det er ikke så ille om noen ønsker å være anonyme av og til, men dette åpner også opp for at andre enn dere 2 kommer med anonyme kommentarer, og det er vel ikke ønskelig at det skal bli ala anonymforum her?

Hvis alle hadde svart at de ville ha anonymknappen bort, hadde saken vært enkel, men ettersom minst ett par her inne ønsker at knappen skal eksistere viser det at det faktisk er et behov for at de skal tørre å stille spørsmål og komme med kommentarer. Det er kommet mange flotte, tiltak den enkelte kan gjøre, men kanskje det blir tungvint å måtte logge seg inn og ut blandt de forskjellige brukerkontoene og holde styr på fra hvilken konto man svarer fra?

Jeg har ikke vært her så lenge og har heldigvis tilgode å se spydige og unødvendige kommentarer,men det overrasker meg ikke at de eksisterer, har sett dem på andre forum. Går det evt ann å beholde den inn til videre siden det viser seg å være et behov for den, selv om det bare er fra to i øyeblikket? Og så får vi heller overse og ikke svare på barnslige og spydige kommentarer, overse dem rett og slett (det funker på unger:-P ).

Ikke skyt meg nå, prøver bare å se det fra begge sider...:S for min del kunne vi bare tatt den bort:)

Har ikke noe problem med å se at man av og til har behov for å være "ekstra" anonym jeg heller, men er det ikke derfor vi har et anonymforum?

Og for å være litt ekstra vrang må jeg da spørre om hvorfor flertallet skal gi seg for mindretallet?

Dette er ingen fanesak for meg, men jeg stilte et spørsmål fordi jeg har sett noen teite, anonyme svar og ikke synes at det akkurat var et "gode" for dette forumet.

Jeg linker denne tråden inn til spørsmålet jeg stilte på ris og ros, og så får moderatorene avgjøre om de velger å ta anonymfunksjonen bort eller la den bli :)

jeg har personlig vært utsatt for drittslenging fra anonyme på dette nye forumet.. ønsket bare å dele noen tanker når jeg følte meg nede med folk jeg vet er i samme situasjon, og som har mulighet til å se det fra min synsvinkel...

Men i stedet endte dett som et HOT tema hvor alle fra alle kanter svarte, og ga ganske uspiselige komentarer,.. det hadde nok ikke skjedd om det ikke var anonymknapp på dette forumet... og det sårer.. spesielt i denne sårbare situasjonen vi er i!

Selvfølgelig, veldig forståelig! Man er i en veldig sårbar situasjon, og spesielt når man er langt nede er det nok ekstra lett å ta til seg useriøse og uspiselige kommentarer, da tenker og analyserer vi iallefall...

Sorry, var ikke meningen å trakke på noen altså...:-)

Endret av En to og tre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...