TanteTroll Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hei! Jeg spurte på ris og ros om anonymfunksjonen kunne bli borte herfra. Fikk til svar at de kunne se for seg at den ble borte hvis det var noe vi virkelig ønsket. Så da spør jeg da; er det flere enn meg som synes anonymfunksjonen burde bli borte herfra? Det er noen få som har stilt spørsmål som anonyme, men de fleste anonyme kommentarene jeg har sett her har vært litt småspydige og bedrevitende.
Soon to be mum Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Jeg trenger ingen anonymfunksjon her i alle fall. =)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Jeg har ikke behov for å være anonym iallefall :-)
Erle85 Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Få den vekk klarer meg fint uten anonymknappen!
Tante_Esel Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 ta den bort!! vi trenger IKKE spydige kommentarer fra andre... jeg stemmer for fjerning
Puma - sprekker snart! Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Ta den bort. Vi har nok med å være hormonelle og uberegnelige, så da slipper vi å mate paranoiaen unødvendig i tillegg...
AnitaLilja Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Siden denne funksjonen har blitt så misbrukt til negative kommentarer og ved noen anledninger også drittkasting, så stemmer jeg for å få den fjernet herfra. De som stiller spørsmålene kan jo lage seg en anonym bruker istedet. Det er jo intet krav til at man skal ha et kallenavn her inne som gjør at man kan kjennes igjen, eller at man må ha et bilde eller fødselsdato eller så. Så jeg stemmer veldig for fjerning av anonymfunksjonen
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #13 Skrevet 6. april 2012 Jeg kommer til å savne anonymfunksjonen. Det er ikke all en vil være åpen om og ikke har han alltid lyst til å bli gjenkjent. Ikke alle er like åpne om dette emne. Så min mening, jeg er i mot det.
En to og tre Skrevet 7. april 2012 #14 Skrevet 7. april 2012 Kan gjerne fjerne den for min del. Jeg er heller ikke så åpen om det ute i den vide verden, men profilen min er såpass anonym at jeg kunne vært hvem som helst ute på gata. Jeg velger jo selv hvor mye informasjon jeg vil utlevere til andre her inne:-) dessuten tror jeg ikke det er så mange uten spesiell interesse som befinner seg i denne delen av forumet, annet enn et lite troll i ny og ne:-)
TanteTroll Skrevet 7. april 2012 Forfatter #15 Skrevet 7. april 2012 Hei anonym! Jeg er heller ikke åpen om dette ute i den virkelige verden. Her er jeg åpne i den forstand at jeg har gjemt meg bak et nick. Og det er ingen her som vet hvem jeg er. Så hvis du ikke har lagt ut veldig personlige og gjenkjennende ting på profilen din, så vil jeg ikke tro at det er noen som vil kjenne deg igjen? Før omleggingen var det ingen anonymfunksjon her. I det siste har det dukket opp noen spydige anonyme her - det er de jeg (og fler) vil ha bort.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #16 Skrevet 7. april 2012 Jeg har blitt gjenkjent på skrivemåten min, uten at jeg har lagt noe personlig info som skal kunne spore tilbake til meg. Jeg har byttet nick 3 ganger pga det. Jeg har ALDRI opplevd noen spydige kommentarer inne på assisent befruktning. Verken før eller etter at Barn i Magen ble ny. Jeg synes anonymknappen er et nødvendig redskap her inne. Det er eneste grunnen til at jeg har blitt, etter at barn i magen ble ny. Likte ikke forandringen ellers på barn i magen. Så vidt jeg har opplevd, kan en bare ha et nick her inne. Så da blir det tungvint å måtte forandre nick hele tiden.
Tante_Esel Skrevet 7. april 2012 #17 Skrevet 7. april 2012 kopierer det jeg skrev på ris og ros her jeg: men du kan oprette ny bruker konto!! da slipper du å bytte nick hele tiden! Jeg mener faktisk at anonymforumet er eneste stedet som bør ha anonymknapp jeg da.. og jeg har opplevd spydige kommentarer mer enn en gang siden forumet ble nytt! bare så det er sagt... og det er tydelig at det er fra folk som selv ikke hører til på dette forumet!
Endelig ny spire i magen Skrevet 7. april 2012 #19 Skrevet 7. april 2012 Jeg trenger den heller ikke.......
KLP <3spire<3 Skrevet 7. april 2012 #20 Skrevet 7. april 2012 Bare å fjerne for min del, jeg har ikke behov for den.
AnitaLilja Skrevet 7. april 2012 #21 Skrevet 7. april 2012 Anonym som skriver at du blir gjenkjent på måten du skriver på: Om det er det som gjør at folk kjenner deg igjen, blir det ikke da det samme om du har et nick, eller om det står "Anonym bruker"? Ser ikke for meg at du endrer måten å skrive på bare fordi det står anonym der, og da er du vel like gjenkjennelig? Og om du så gjør, altså endrer det, så kan du vel gjøre det under et eget nick også for ikke å bli gjenkjent? Bare spør jeg
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #22 Skrevet 7. april 2012 Selvfølgelig blir det en forskjell. Her inne skriver jeg som anonym og resten av forumet er jeg åpen. Da kan ingen spore meg tilbake til dette forumet, så lenge jeg får lov å være anonym.
AnitaLilja Skrevet 7. april 2012 #23 Skrevet 7. april 2012 Jeg skjønner at du ønsker å være anonym, men blir det ikke akkurat det samme at du har en anonym bruker med nicket "Anonym1" eller noe sånt som ikke kan forstås som at er deg, enn at du kun står som Anonym bruker? Er det jeg mener, da blir det sånn sett lettere å luke ut de som på død og liv som må lire av seg negative kommentarer og dritt, ved å f.eks. sperre brukerne fra det aktuelle forumet med det og det nicket. Skjønner? Er det jeg mener, det ville gjort det lettere å luke ut de som ikke er seriøse
TanteTroll Skrevet 7. april 2012 Forfatter #24 Skrevet 7. april 2012 Flertallet som har svart her ønsker å fjerne anonymfunksjonen herfra, så da har jeg svart det i tråden på ris og ros.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå