Milla-Mamma til 3 Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Blir så kvalm om kvelden. Fryser og føler meg dårlig. Ligger halve natta og føler eg skal få spysyken. Andre som har det sånn?
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Jeg har det også sånn..Men er syk oppå det hele da, så kanskje derfor jeg fryser litt ekstra og ligger våken hele nettene.
Liza__ Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Jeg har hyperemesis, blir også veldig uggen på kvelden. Verst av alt er det å våkne nesten hver natt mellom kl. 3 og 5 og ikke få sove igjen pga kvalmen... Chips eller Ritz-kjeks på nattbordet kan kanskje hjelpe
frøkenblipp Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Er kommet til 2.trimester, men sliter fremdeles med kvalme og skikkelig uggen følelse på kvelden... føler meg så "stinn", som om jeg skulle ha forspist meg noe skikkelig, selv om det er flere timer siden middag. Heldigvis er morra kvalmen nesten helt vekk... =)
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 er også sykemeldt pga hyperemesis. er kostant kvalm og svimmel hele dagen, samme hva jeg gjør. jeg fryser også endel, men det har jeg aldri tenkt att kan være i sammenheng med graviditeten, men ser ikke bortifra det! var det også med førstemann, hele svangerskapet. var ikke så her dårlig så tidlig med første, men regner med det kan ha noe å gjøre med att jeg er mer sliten fra før;) lite hjelper, men det finns en trøst! det går over etter fødsel:P kjennes grusomt lenge ut, men det går fort lell:)
Milla-Mamma til 3 Skrevet 6. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2012 Takk for svar!!! Eg har ikkje påvist hyperemesis, men har aldri vært til legen med kvalmen heller. Det pleier vare til ordinær ul med meg. Håper det også denna gangen. Idag har eg prøvd å bare ta det rolig, og er faktisk så bra at eg sitter i sofaen å ser tv!! Igår presset eg meg til trening i 1t og var SKAMM dårlig i natt.... Lykke til alle o håpa deko snart er over det værste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå