Gjest Hercule Poirot Skrevet 6. april 2012 #26 Skrevet 6. april 2012 Jeg aner ingen ting om parfymer, men våger meg frampå med en liten anbefaling: Bruk LITE, så lite som mulig, parfyme! Parfyme er en vanvittig migrenetrigger for mange av oss som er plaget med den slags. Jeg får migrene OG er allergisk - skikkelig hodepine, synsforstyrrelser og nysing er en dårlig kombo. Nei da, jeg "nekter" ingen å bruke parfyme, men begrens dere! :-)
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 6. april 2012 #27 Skrevet 6. april 2012 Cerruti 1881, som man ikke får tak i Norge ..typisk.. og den grønne fra DKNY<3
ønsker nr 2 *venter nr 2* Skrevet 6. april 2012 #28 Skrevet 6. april 2012 Min desiderte favoritt, er uten tvil Midnight Poison, Dior. LOVE IT!!
Ziiona Skrevet 6. april 2012 #30 Skrevet 6. april 2012 Coco chanel - mademoiselle Ralph lauren (blå flaske) Naomi campbell - sunset Hugo boss - deep red
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #31 Skrevet 6. april 2012 Har aldri kjøpt en eneste parfyme til meg selv Har en i skapet som jeg putter på når jeg skal ut, men aner ikke hva den heter Og det er nå en skal spørre hvor gammel jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå