Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hei Jeg er nå 8 dager over tiden. De siste dagene har det blitt så lite søvn. Føler meg konstant "fyllesyk". Når jeg var på kontroll for to dager siden så hadde jeg 2-3 cm åpning, men ingen ting har skjedd etter det. Så mindre søvn og en halsbrann/gulp er hva kroppen min gjør med meg før fødsel.. Skal ringe føden i morgen og høre om de kan gi meg akupunktur. Orker ikke å ha det sånn frem til eventuelt mandag, hvor jeg vil bli satt igang! Beklager at det ble klaging fra meg nå, men trengte å få det ut
bitthen Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Skjønner godt du klager jeg! Har fremdeles over 2 uker til termin, men skal ha ks neste Føler meg elendig, sover ikke, vondter, høyt blodtrykk, stor bebis som klemmer på alle indre organer osv.... Joda blir godt å bli mamma nå, få igjen kroppen sin og begynne barseltiden. Håper ting setter i gang av seg selv før mandag for deg, men uansett - ikke mange dagene igjen!!
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 6. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2012 Ja, er ikke mange dagene igjen nå Lykke til med ks Gleder meg veldig til å bli meg selv igjen. Få tilbake kroppen, og nyte tiden med gutten min
Leirha Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Oj! Trodde først hadde gått de 12 dagene over termin som regnes som overtid. Men 8 dager er ikke langt i fra det Skjønner godt du er lei og oppgitt. GIkk 11dager overtermin med siste, og det finnes ikke ord for å beskrive hvor lei en blir. Heldigvis er det ikke så lenge igjen for deg uansett nå, er vel en mager trøst i og med at du er kjempelei akkurat i dette øyeblikk og ikke ønsker å gå noe som helst lenger. ønsker deg masse lykke til, og håper på fødsel for deg veldig snart!
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 6. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2012 Er ikke helt inn i hva som er overtid osv. Men man skal på kontroll ca når man er en uke over Ringte sykehuset, men ingen sympati. Bare å vente
Lilje<3 Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Uff, ja jeg er 4 dager over og kjenner at tålmodigheten begynner å ta slutt nå. Er lei av å sitte i "fengselet" som jeg kaller det for tiden Nå gleder jeg meg bare til å få tilbake kroppen min, og få vesla UT! Er det første for deg? Første min, og jeg var forberedt på å gå over siden mamma gikk 14 dager over med alle 3 :-( But still, det er et slit å gå sånn å vente selv hvor forberedt man er! Har overtidstime på tirsdag og noe sier meg at jeg får med meg den. Blæh!
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 7. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2012 Uff, ja jeg er 4 dager over og kjenner at tålmodigheten begynner å ta slutt nå. Er lei av å sitte i "fengselet" som jeg kaller det for tiden Nå gleder jeg meg bare til å få tilbake kroppen min, og få vesla UT! Er det første for deg? Første min, og jeg var forberedt på å gå over siden mamma gikk 14 dager over med alle 3 :-( But still, det er et slit å gå sånn å vente selv hvor forberedt man er! Har overtidstime på tirsdag og noe sier meg at jeg får med meg den. Blæh! Ja, jeg var også forberedt på å gå over. Men det er mere slit enn jeg trodde! Tror ikke noe kommer til å skje av seg selv, så føles unødvendig å måtte gå til mandag før jeg blir satt igang! Magen er blitt så stor nå at gravid klærne er for små.. Denne gutten må ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå