Gå til innhold

Er på overtid, og føler at energien dabber:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er nå 8 dager over tiden. De siste dagene har det blitt så lite søvn. Føler meg konstant "fyllesyk".

Når jeg var på kontroll for to dager siden så hadde jeg 2-3 cm åpning, men ingen ting har skjedd etter det.

Så mindre søvn og en halsbrann/gulp er hva kroppen min gjør med meg før fødsel..

Skal ringe føden i morgen og høre om de kan gi meg akupunktur. Orker ikke å ha det sånn frem til eventuelt mandag, hvor jeg vil bli satt igang!

Beklager at det ble klaging fra meg nå, men trengte å få det ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt du klager jeg! Har fremdeles over 2 uker til termin, men skal ha ks neste Føler meg elendig, sover ikke, vondter, høyt blodtrykk, stor bebis som klemmer på alle indre organer osv.... Joda blir godt å bli mamma nå, få igjen kroppen sin og begynne barseltiden. Håper ting setter i gang av seg selv før mandag for deg, men uansett - ikke mange dagene igjen!!

:)

Skrevet

Ja, er ikke mange dagene igjen nå ;)

Lykke til med ks :)

Gleder meg veldig til å bli meg selv igjen. Få tilbake kroppen, og nyte tiden med gutten min ;)

Skrevet

Oj! Trodde først hadde gått de 12 dagene over termin som regnes som overtid.

Men 8 dager er ikke langt i fra det :( Skjønner godt du er lei og oppgitt.

GIkk 11dager overtermin med siste, og det finnes ikke ord for å beskrive hvor lei en blir.

Heldigvis er det ikke så lenge igjen for deg uansett nå, er vel en mager trøst i og med at du er kjempelei akkurat i dette øyeblikk og ikke ønsker å gå noe som helst lenger.

ønsker deg masse lykke til, og håper på fødsel for deg veldig snart!

Skrevet

Er ikke helt inn i hva som er overtid osv. Men man skal på kontroll ca når man er en uke over :)

Ringte sykehuset, men ingen sympati. Bare å vente ;)

Skrevet

Uff, ja jeg er 4 dager over og kjenner at tålmodigheten begynner å ta slutt nå. Er lei av å sitte i "fengselet" som jeg kaller det for tiden :P Nå gleder jeg meg bare til å få tilbake kroppen min, og få vesla UT! Er det første for deg?

Første min, og jeg var forberedt på å gå over siden mamma gikk 14 dager over med alle 3 :-( But still, det er et slit å gå sånn å vente selv hvor forberedt man er! Har overtidstime på tirsdag og noe sier meg at jeg får med meg den. Blæh!

Skrevet

Uff, ja jeg er 4 dager over og kjenner at tålmodigheten begynner å ta slutt nå. Er lei av å sitte i "fengselet" som jeg kaller det for tiden :P Nå gleder jeg meg bare til å få tilbake kroppen min, og få vesla UT! Er det første for deg?

Første min, og jeg var forberedt på å gå over siden mamma gikk 14 dager over med alle 3 :-( But still, det er et slit å gå sånn å vente selv hvor forberedt man er! Har overtidstime på tirsdag og noe sier meg at jeg får med meg den. Blæh!

Ja, jeg var også forberedt på å gå over. Men det er mere slit enn jeg trodde! Tror ikke noe kommer til å skje av seg selv, så føles unødvendig å måtte gå til mandag før jeg blir satt igang!

Magen er blitt så stor nå at gravid klærne er for små.. Denne gutten må ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...