Gå til innhold

Er det "lov" å date flere menn samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg kun på dating-stadiet og ingenting er avklart mer enn at en har lyst å treffes igjen...

Jeg er inne på datingsider på nettet og har vært på en date og vil gjerne treffe han igjen. Men så er det det at jeg skriver med et par andre også som jeg har veldig lyst å treffe for å se hvordan kjemien stemmer.

Er det "lov" og da date flere samtidig for å se etterhvert om jeg finner kjemien bedre med en av de eller hvordan er dette "spillet"?

Fortsetter under...

Skrevet

Det synes jeg er helt greit så lenge det ikke blir for alvorlig med en av dem, da blir det urettferdig. Når det begynner å bli følelser inne i bildet bør du kutte ut de andre.

Jeg ville kanskje ikke sagt til disse mennene at jeg "sjonglerer", jeg tror liksom ikke de ville synes det var like greit. Men så lenge alt er på et useriøst stadie ser jeg ikke noe problem i å date flere. Nå er ikke jeg så veldig konservativ, det skal sies. :P

Skrevet

Er det ikke det som er litt av poenget med dating da?

Skrevet

Ja, jeg synes definitivt at det er lov! Har gjort det selv også, datet tre samtidig før jeg ble sammen med mannen min :P han vet ikke om det da.

Skrevet

men dater....altså, hvordan blir det hvis man ligger med de i tillegg...før evt. forholdet blir seriøst???

Skrevet

Hvordan blir det om en ligger med de i tillegg? Finner ut hvem som er best i senga vel;)

Annonse

Skrevet

Med mindre du sparer deg til ekteskapet, så er vel det greit også. Gutter har holdt på sånn her i alle tider..

Skrevet

Helt greit. Har ei venninne som datet 3 en periode. Hun sa det var litt slitsomt. Jeg var litt misunnelig :)

• 8 år senere...
Skrevet

Det er blitt nok så standard nå for tiden. Ikke uvanlig å ha elsker mens man dater heller.

Anonymkode: 1353d...3e1

Skrevet

Det er forsåvidt greit, men vær klar over at hvis det blir oppdaget av noen av de du dater, kan det bli kroken på døra. Jeg hadde definitivt skygget banen hvis jeg oppdaget at en jeg hadde vært på date med som jeg skulle treffe igjen, drev på med andre samtidig. 

Anonymkode: d1917...522

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er blitt nok så standard nå for tiden. Ikke uvanlig å ha elsker mens man dater heller.

"Nå for tiden"? I 2012?

Anonymkode: 65c5e...e7c

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Nå for tiden"? I 2012?

Anonymkode: 65c5e...e7c

Det er bare blitt mer vanlig.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare blitt mer vanlig.

Hvordan vet du dette? Synsing? 

Anonymkode: 28ec6...2ab

Annonse

Skrevet

Kan ikke si at det ikke er "lov", men har aldri forstått poenget. Å skrive med flere på Tinder uten å ha møtt dem, eller å treffe et par stykker på kafe uten kyssing eller noe annet, er jo greit. Men å DATE flere samtidig forstår jeg ikke vitsen med. Nå har jeg aldri forstått konseptet langvarig dating heller - dating er vel helt i begynnelsen før man definerer seg som FF, forhold eller venner.

Anonymkode: 2bd41...3d5

Skrevet

Kan dere SLUTTE å dra fram mange år gamle tråder!!??? 🤬

Anonymkode: a521f...c60

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du dette? Synsing? 

Anonymkode: 28ec6...2ab

Forskning.

Nearly a fifth of under-30s have engaged in sexual activity with someone else, with the knowledge of their partner

Over the past fifty years the sexual revolution has undermined or eradicated many of the norms and morals our grandparents once took for granted. Not only is society significantly more understanding of homosexuality and female sexuality, but monogamy is now optional instead of a lifestyle enforced by law.

https://today.yougov.com/topics/lifestyle/articles-reports/2016/10/03/young-americans-less-wedded-monogamy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...