Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Jeg syns tiden går for fort. Har 3 barn og gleder meg veldig veldig mye til å få en til. Blir litt aldersforskjell fra de 3 første som er tette. Så får en kosebaby nå. Men rakk ikke tenke så mye i 1. termin og nå får jeg nesten panikk når jeg ser at det kun er 4 uker til jeg er i 3. trimester. Er heldig med helsa, lite plager så dagene flyr... Andre som er i samme båt, eller syns de fleste tiden går for langsomt....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Dette er min første, men etter et første trimester som føltes evig langt med kvalme, blødninger og abort av en tvilling sneglet tiden seg avgårde fordi jeg bare gikk og bekymret meg. Nå er jeg plutselig i uke 24, i full jobb, og formen er ganske fin så nå kjenner jeg litt på det samme som deg
mamma3333 Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 syns tiden går fort:) var et litt trøbblete svangerskap i begynnelsensen så jeg har ikke sluppet gleden løs for nå er 25 uker på vei og som deg bare noen uker før jeg er i siste trimesster, og har ikke helt fulgt med tiden, så jeg føler litt det samme:) tenker mye på når jeg skal bestillevogn, kjøpe klær og ordne ting til babyen...må vel snart starte, når starter dere med sånn?
Drammensjente Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Jeg syns også tiden går fort nå. På samme måte som "anonym" her så var jeg også veldig kvalm, hadde blødninger og mistet en tvilling Da gikk tiden sakte og bekymringene var store. Telte dager til neste uke, nærmest timer... Nå i uke 19 har jeg null bekymringer, er opplagt og tiden raser av gårde Har kjøpt inn en del babytøy til veslejenta og noe utstyr. Godt at jeg har noen måneder igjen på meg til å kjøpe resten
.Lillemy. Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Syns også tiden går kjempe fort.. avogtil må jeg tenke meg om når folk spør meg hvor langt jeg er på vei, syns ukene går kjempe fort og er allerede 24+1. Har mye utstyr etter førstemann, så skal ikke kjøpe så veldig mye, trenger egentlig bare litt nytt babytøy og småting :-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Godt det er flere. Har så mye jeg skulle gjort før denne lille kommer. Samtidig som jeg vet dette er min siste, så nyter hvert sekund av svangerskapet. Kanskje derfor tiden også går litt for fort. Elsker å gå gravid )) Utstyr har jeg ikke kjøpt noe av, kvittet oss med det meste etter minste. Så alt skal kjøpes nytt. Vet ikke kjønn så får liksom ikke meg selv ut å shoppe. Men etter uke 32 så er jeg klar for det. Har en mann som er veldig engasjer, alltid vært Om noe skulle skjed før så klarer han å handle like bra som meg. Har kjøpt et par plagg. En kjole og en fin overdel til jente. Men har veldig mange av min omgangskrets som skal ha baby bare uker etter oss, så noen skal få de om ikke vi får jente. Hilsen HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå