Gå til innhold

Lurer på om jeg har en kjemisk graviditet?

Anbefalte innlegg

Kort fortalt, hadde MA i uke 8+5 for to mnd siden. Fikk tanta 30 dager senere, og har kjørt på siden. Beregna neste syklus til gjennomsnittlig 28dager og skulle hatt ikm igår, onsdag. På mandag, to dager før, fikk jeg en svak positiv CB. La ut bilde på ikm uke 14. Lykken var kortvarig, begynte å blø rett etterpå. Har blødd masse, men nå på dag 4 er det nesten stoppet opp. Tok en test idag på utvannet formiddagsurin, fordi jeg tenkte at dersom jeg skulle være gravid så ville testen være klar. Overaskende fikk jeg en ny svak CB test. Så lurer jeg jo på om testen ville vært klar positiv dersom jeg tok den på morgenurin. Og hvis jeg har en kjemisk, burde ikke testen gått fra å være svak positiv på mandag til å være negativ idag? Tviler veldig på at jeg kan være gravid siden jeg har hatt en litt kraftig mens med en del smerter, men samtidig er det jo et bitte lite håp når man får positiv test... Realistisk sett så tenker jeg at dette gikk ikke veien! Men hvor lang tid tar det før testen blir negativ etter kjemisk hvor testen var svak positiv og tanta kom rett etterpå?

Testet forresten m billig strimmel to dager før jeg fikk svak positiv CB, og den var negativ. Så tviler på at det er hcg etter MA som fortsatt henger igjen..

Trenger noen fornuftige innspill her..

Fortsetter under...

Eg har hatt svake streker i ei uke nå så sliter med de samme men nå hadde eg prøverør så skal snakke me lege til uka for å finne ut om de er svangerskap utenfor livmoren eller noe:/

Tok en billigstrimmel idag, (som jeg forøvrig sverger til pga veldig gode erfaringer,) og den var svaaaak positiv, så er overbevist om at det har vært noe der som ikke fikk festet seg.. Så da surfer jeg videre på graviditetshormoner over til neste pp.

Håper du finner ut av det Yasmin, for det er ihvertfall helt forferdelig å gå i uvisshet..! Blir de strekene svakere? Det er jo et tegn på at kroppen ordner opp selv. Har forresten hatt exu og vært hasteoperert, så vet litt om det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...