Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hos meg har det alltid ligget noe der.. litt sandrømming osv... men det kom for fullt etter at jeg var i en bilulykke i desember i 2008... siden det har sensitiviteten bare blitt sterkere og sterkere...

jeg synes det er litt saann vanskelig aa vaere sensitiv til tider.. faar braatt ting jeg ikke vil vite, og kjenner andre sine smerter og følelser veldig godt paa kroppen, og klarer ikke helt aa beskytte meg fra det... saa her er det "kan ikke leve med det, men heller ikke leve uten det" det er jo faktisk med paa aa gjøre meg til den jeg er...

interessen har jo alltid vaert der da.. og saa har jeg truffet div personer paa veien som har ledet meg hit jeg er i dag...

jeg har ogsaa reiki1 (healing) saa jeg driver aa behandler noen kjente gratis. og saa ser du jo at jeg har gjort litt automatskrift, og bruker kort... men oftest føler jeg paa andres energier..

her bruker jeg også kort..

for tiden er jeg ikke åpen for å ta i mot noen oppdrag :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143925115-bare-lurer/#findComment-144132634
Del på andre sider

hos meg har det alltid ligget noe der.. litt sandrømming osv... men det kom for fullt etter at jeg var i en bilulykke i desember i 2008... siden det har sensitiviteten bare blitt sterkere og sterkere...

jeg synes det er litt saann vanskelig aa vaere sensitiv til tider.. faar braatt ting jeg ikke vil vite, og kjenner andre sine smerter og følelser veldig godt paa kroppen, og klarer ikke helt aa beskytte meg fra det... saa her er det "kan ikke leve med det, men heller ikke leve uten det" det er jo faktisk med paa aa gjøre meg til den jeg er...

interessen har jo alltid vaert der da.. og saa har jeg truffet div personer paa veien som har ledet meg hit jeg er i dag...

jeg har ogsaa reiki1 (healing) saa jeg driver aa behandler noen kjente gratis. og saa ser du jo at jeg har gjort litt automatskrift, og bruker kort... men oftest føler jeg paa andres energier..

her bruker jeg også kort..

for tiden er jeg ikke åpen for å ta i mot noen oppdrag :P

Nei, ikke alltid lett når man får inn energiene til andre, blir sliten selv av det også. Jeg har lagt en del kort selv, men er lenge siden sist, for jeg begynte å se så mye jeg ikke syntes var koselig, men legger aldri på meg selv...
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143925115-bare-lurer/#findComment-144132660
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Jeg er utdannet som bla clairvoyant veileder og jobber med disse tingene ( ikke fulltid ) og da gir jeg readinger til folk hvor jeg stiller meg inn på deres energier via sjelen/det høyere selv og leser i auraen osv.

Jeg kan også fornemme engler, lysvesen og av og til avdøde.

Jeg syns det er veldig spennende å jobbe med disse tingene og holder også kurs innen dette.

Det er jo så mange måter å jobbe med dette på og alle finner sin måte.

Healing og klarsynt veiledning er det jeg føler meg mest hjemme i å jobbe med.

Når det gjelder meg selv og min situasjon ang prøverør osv er jeg ikke så klarsynt ;) da det ikke er lett å lese seg selv.

Om noen kan se om jeg får en eller to barn nå må dere gjerne komme med innspill ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143925115-bare-lurer/#findComment-144140908
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Jeg pleier vanligvis ikke "hobbylese" folk, for jeg føler det fort kan bli litt useriøst, men det er jo litt artig med denne tråden her da ;) så da kan jeg jo titte litt inn på deg.

Men det er ikke alt jeg vil/kan svare på som sykdom feks.

Du kan jo stille et spørsmål så kan jeg se på det!

Mulig jeg ikke får gjort det før i morgen men...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143925115-bare-lurer/#findComment-144141194
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...