Harfåttprinsen:) Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Hvordan ble deres små da de fikk første tann?? Her er han ekstremt urolig på natte og bæsjer masse vær dag :/ håper det gir seg snart.. kjenner og ser tanna litt....
Kids Hideout Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Min lille var sånn 3-4 dager før den endelig kom Masse "løs" bæsj, roser i kinna, litt temp, små-febrilsk med hendene i munnen og grinete. Veldig opp og ned på søvnen hans også, både dag og natt... Håper den kommer raskt frem på gutten din også, det er så slitsomt for de små når det står på :S Vi hadde god virkning av Dentinox som en får kjøpt på Apoteket, vet ikke om du har prøvd det?
Tuppen & Lillemor Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Lillemor sov urolig noen netter mens tanna var på vei ut. Men det var det eneste jeg merket på henne..
Harfåttprinsen:) Skrevet 5. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2012 Min lille var sånn 3-4 dager før den endelig kom Masse "løs" bæsj, roser i kinna, litt temp, små-febrilsk med hendene i munnen og grinete. Veldig opp og ned på søvnen hans også, både dag og natt... Håper den kommer raskt frem på gutten din også, det er så slitsomt for de små når det står på :S Vi hadde god virkning av Dentinox som en får kjøpt på Apoteket, vet ikke om du har prøvd det? Vi bruker dentinox ja men virker bare kort tid.... Ja håper virkelig den kommer opp snart :/ blir gal av lite søvn og våkentid på en time vær natt.... og hyppig oppvåknig ellers iløpet av natten....
Kids Hideout Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 (endret) Hmmm... helsesøster sa til meg: "Blir det for ille, så er det ingen barn som har vondt av en paracet, de trenger ro og hvile de også" Nå vet jeg ikke om du har prøvd, men en paracet før du legger han, når han er veldig plaga tror jeg kanskje gjør mer godt enn vondt Jeg sier ikke at man skal pese på med paracet, men tror ikke barn i den tilstanden (når det er på det verste), lider av å få en paracet slik at de får noen timer god søvn Endret 5. april 2012 av Kids Hideout
Pix Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Vi har gitt paracet når det har vært på det verste. Hun får nå 3 tenner!! på en gang, så her har vi mye vondt! Stakkar! Paraceten har dog ikke hjulpet mye.. Men det er febernedsettende, da hun har hatt høy feber de siste dagene. Det er tungt når det står på, men håper de kommer seg gjennom snart så hun får litt fred!
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 I natt merket vi tann trollet. Ikke noe morsomt. Tenkte selv på dette med dentinox,men så fant mannen min denne artikkelen da, blæ. http://www.aftenposten.no/helse/article4207863.ece#.T4PrBxBhiK0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå