Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge varte den hos dere?

3 uker nå, og det blør ikke så mye, men synes det lukter så utrolig ekkelt... VAsker meg to ganger om dagen, men da lukter det ille altså... Ikke noe betent eller noe heller tror jeg..

Er dette normalt..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Var over etter en uke. Tror den varte 5-6 dager, sånn rundt der. Men det varierer visst veldig. Hos noen varer den kort og hos andre kan den vare lenge

Skrevet

3,5 uke varte den her.. syns det lukta merkelig, men det er jo ikke så rart heller iogmed det er mye "gørr" som skal ut

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Første gangen varte den i 5 dager, denne gangen er jeg inne i 4 uka. Lukter ikke godt nei, men er jo ikke så rart heller, heter jo ikke renselse uten grunn.

Skrevet

Her varte det i over 6 uker.

Skrevet

8 uker :S men fikk hastekeisersnitt, vet ikke om det har noe å si? :)

Skrevet

8 uker her også...

Skrevet

Har fire barn og alle fire gangene har jeg blødd i 8-9 uker, både etter vaginal fødsel og etter hastesnitt.

Siste par ukene kom det ikke mye da, mest som misfarget utflod og det aller minste bindet eller største truseinnlegget holdt greit.

Enig i at det lukter litt "rart", er jo sårvæske fra et kjøttsår inni livmoren som kommer ut, så det er jo ikke akkurat lekkert ;)

Men lukter ikke vondt, vondt heller, går ikke rundt å stinker så andre merker det liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...