Gå til innhold

Til dere som er gravid for 2. (eller mer)..Lurer på noe :)

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Jeg er gravid og venter barn nr 2. Har en veslegutt som blir 2 år i sommer. Jeg husker fra jeg gikk gravid med han at de ca 12 første ukene hadde jeg EKSTREMT vondt i magen. Måtte opp på sykehuset også for mistanke om at det var svangerskap utenfor livmoren.

Ja, så til såørsmålet mitt da. Jeg har nå også ekstremt vondt i magen, sånn at jeg går på do hele tiden for jeg er sikker på at nå blør jeg. Men gjør ikke det, ikke spor i det hele tatt heller.

Men er det andre også som har det slik? Jeg tenker jo liksom at nå har jo livmoren min allerede vert gravid en gang og er derfor vandt til å utvide seg, så hvorfor skal det gjøre vondt nå?

Lurer rett og slett på om det er andre som har det slik, at det er normalt :)

Sette stor pris på svar :)

Fortsetter under...

Jeg er gravid og venter barn nr 2. Har en veslegutt som blir 2 år i sommer. Jeg husker fra jeg gikk gravid med han at de ca 12 første ukene hadde jeg EKSTREMT vondt i magen. Måtte opp på sykehuset også for mistanke om at det var svangerskap utenfor livmoren.

Ja, så til såørsmålet mitt da. Jeg har nå også ekstremt vondt i magen, sånn at jeg går på do hele tiden for jeg er sikker på at nå blør jeg. Men gjør ikke det, ikke spor i det hele tatt heller.

Men er det andre også som har det slik? Jeg tenker jo liksom at nå har jo livmoren min allerede vert gravid en gang og er derfor vandt til å utvide seg, så hvorfor skal det gjøre vondt nå?

Lurer rett og slett på om det er andre som har det slik, at det er normalt :)

Sette stor pris på svar :)

Jeg vil ikke si jeg har ekstremt vondt. Men det har hendt jeg har tatt en smertestillende før jeg legger meg. Så jeg har vondt, ja. Men minner mer om voksesmerter som går helt ned til midten av låret.

Men sjekk heller en gang fo rmye enn for lite!

Jeg hadde glemt at det var så vondt. Min lille er 19 mnd, så trodde jeg husket godt. men nei.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...