Mandalas Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Jeg og svigerfamilien har litt ulik oppfatning av hygiene. nå har de kjørt ti timer og kommet med Mye kjøtt!! Mye! Hadde dere spist det?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 kommer jo ann på hvordan det er pakket, hvordan det ble oppbevart i bilen, hvordan ble det oppbevart før bilturen, hva slags kjøtt, osv.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Jeg og svigerfamilien har litt ulik oppfatning av hygiene. nå har de kjørt ti timer og kommet med Mye kjøtt!! Mye! Hadde dere spist det? Hmm, skeptisk. Hva slags kjøtt?
Mandalas Skrevet 5. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2012 Svinekjøtt. bare ligget i vanlig papirpose i åpnet pakninger da. veldig skeptisk merker jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Svinekjøtt. bare ligget i vanlig papirpose i åpnet pakninger da. veldig skeptisk merker jeg. Jeg ville ikke spist det.
Gjest uni kum Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Nei, ikke spist dersom det ikke har ligget i kjølebag.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 Så lenge kjøttet ser, føles og lukter normalt ville jeg spist det.
ellen-propellen Skrevet 5. april 2012 #10 Skrevet 5. april 2012 Svinekjøtt blir grønt og lukter høgg så fort det begynner å bli dårlig. Er det fortsatt rosa og lukter kjøtt så er det ingen fare Ikke rart det blir kastet mye mat om man er så " hysterisk". I gamle dager lå kjøtt i flere dager før det ble spist uten å være vakumpakket Det var mørere og smakte bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå