magica fra tryll Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 -og har IKM på mandag....ca.... Og så får jeg ikke testa- har ingen strimler igjen og ingen åpne apotek i nærheten;) Jaja,-er vel bare å smøre seg med tååååålmodighet;)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 (endret) Så spennende!!! krysser fingre og alt jeg har for deg! :) Endret 5. april 2012 av JenteOgGutterMamma!
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 -og har IKM på mandag....ca.... Og så får jeg ikke testa- har ingen strimler igjen og ingen åpne apotek i nærheten;) Jaja,-er vel bare å smøre seg med tååååålmodighet;) tååååålmodighet her også.... er på rugedag 8 i dag!!! gosj tenk om vi er gravide begge to da
tyr82 Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Er ikke alle apotek åpne på lørdag? Eller er du plassert godt oppe i fjellheimen?
magica fra tryll Skrevet 5. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2012 Joda, lørdag er det nok muligheter... Men testet positivt 10 dpo sist, så hadde vært så spennende med bare eeen liten strimmel;) Tusen takk for svar, og gode tanker alle sammen:)
babysyk_74 Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Joda, lørdag er det nok muligheter... Men testet positivt 10 dpo sist, så hadde vært så spennende med bare eeen liten strimmel;) Tusen takk for svar, og gode tanker alle sammen:) Enkelte statoil stasjoner har g-tester
magica fra tryll Skrevet 5. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2012 Joda, lørdag er det nok muligheter... Men testet positivt 10 dpo sist, så hadde vært så spennende med bare eeen liten strimmel;) Tusen takk for svar, og gode tanker alle sammen:) Enkelte statoil stasjoner har g-tester Sier du det,du;)hmmm
magica fra tryll Skrevet 7. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2012 Fikk tak i en Clearblue idag. Synes jeg ser et svaaaakt kryss;) Ikke morgen-urin(bare 1 time siden jeg hadde tissa) og 12 dpo...Kanskje jeg må svi av den andre på morgenurin imorgen tidlig. Fremdeles sykt trøtt!! Detta blir spennende;)
Symbio Skrevet 7. april 2012 #9 Skrevet 7. april 2012 Ja, så bra Magica!! Håper du får positiv test i morgen også!
magica fra tryll Skrevet 8. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2012 (endret) Veeeldig svak idag og altså....hmmmm åh, liker best de billigstrimlene jeg..hehe. Enten så er jeg rett og slett ikke gravid, ellers så vises det ikke ordentlig på Clearblue enda. Legge ut bilde er vanskelig, da det ligger over mine evner i den retningen...hehe Men om jeg ikke får mensen imorra eller tisdag, da er det absolutt håp:) Jeg er veldig regelmessig.... ps husker sist jeg testa med Clearblue. Da var jeg en dag over ikm og fikk svaaakt kryss... Endret 8. april 2012 av magica fra tryll
*Ninnin* Skrevet 8. april 2012 #11 Skrevet 8. april 2012 Skulle hatt digital:) Men liker billig strimlene selv. testet helt positivt den dagen tr egentlig skulle komme.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 8. april 2012 #13 Skrevet 8. april 2012 Såå spennende Magica!!! :) Masse lykke til!! :-) Har en god følelse på deg!
**Cayenne** Skrevet 9. april 2012 #15 Skrevet 9. april 2012 Så spennende! Har du fått positiv med andre tester enn Clearblue? Lykke til! :D
magica fra tryll Skrevet 9. april 2012 Forfatter #16 Skrevet 9. april 2012 Nei, men føler meg ganske sikker...Skal kjøpe en digital imorgen:)
Hedda39 Skrevet 9. april 2012 #17 Skrevet 9. april 2012 heldige deg :) Drømmer om positiv test jeg også......
magica fra tryll Skrevet 9. april 2012 Forfatter #18 Skrevet 9. april 2012 Kjære Aurora! Krysser alt jeg har for deg!
Hedda39 Skrevet 9. april 2012 #19 Skrevet 9. april 2012 Tusen takk!! Holder snart ikke ut å vente lenger...... men jeg Mååååå Lykke til med testen i morgen:)
magica fra tryll Skrevet 10. april 2012 Forfatter #20 Skrevet 10. april 2012 Ikke gravid faktisk. Ikke fått mens heller, så nå skjønner jeg ikkeno? Jaja,-var vel bare universets lille aprilspøk,da:(
Symbio Skrevet 10. april 2012 #21 Skrevet 10. april 2012 Hmm, det var merkelig!! Har du passert ikm? Håper du finner uf av dette, og at du er gravid likevel! Krysser fingrene for deg! Klem
magica fra tryll Skrevet 10. april 2012 Forfatter #22 Skrevet 10. april 2012 Var nok ikke det,nei. For der kom tanta! Men takk for all omtanke:) Dere er nydelige alle sammen!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 10. april 2012 #24 Skrevet 10. april 2012 Å nei så dumt!!! :-( Da blir det januar og nyttårsbarn istedet skal du se! :-) Klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå