Gå til innhold

Jeg er så trøtt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

-og har IKM på mandag....ca.... Og så får jeg ikke testa- har ingen strimler igjen og ingen åpne apotek i nærheten;) Jaja,-er vel bare å smøre seg med tååååålmodighet;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så spennende!!! :)

krysser fingre og alt jeg har for deg! :) :) :)

Endret av JenteOgGutterMamma!
Skrevet

-og har IKM på mandag....ca.... Og så får jeg ikke testa- har ingen strimler igjen og ingen åpne apotek i nærheten;) Jaja,-er vel bare å smøre seg med tååååålmodighet;)

tååååålmodighet her også.... er på rugedag 8 i dag!!!

gosj tenk om vi er gravide begge to da ;)

Skrevet

Er ikke alle apotek åpne på lørdag? Eller er du plassert godt oppe i fjellheimen? :)

Skrevet

Joda, lørdag er det nok muligheter...;) Men testet positivt 10 dpo sist, så hadde vært så spennende med bare eeen liten strimmel;)

Tusen takk for svar, og gode tanker alle sammen:)

Skrevet

Joda, lørdag er det nok muligheter... ;) Men testet positivt 10 dpo sist, så hadde vært så spennende med bare eeen liten strimmel;)

Enkelte statoil stasjoner har g-tester ;)
Skrevet

Joda, lørdag er det nok muligheter... ;) Men testet positivt 10 dpo sist, så hadde vært så spennende med bare eeen liten strimmel;)

Enkelte statoil stasjoner har g-tester ;)

Sier du det,du;)hmmm

Skrevet

Fikk tak i en Clearblue idag. Synes jeg ser et svaaaakt kryss;) Ikke morgen-urin(bare 1 time siden jeg hadde tissa) og 12 dpo...Kanskje jeg må svi av den andre på morgenurin imorgen tidlig. Fremdeles sykt trøtt!! Detta blir spennende;)

Skrevet

Ja, så bra Magica!!

Håper du får positiv test i morgen også!

Skrevet (endret)

Veeeldig svak idag og altså....hmmmm åh, liker best de billigstrimlene jeg..hehe. Enten så er jeg rett og slett ikke gravid, ellers så vises det ikke ordentlig på Clearblue enda. Legge ut bilde er vanskelig, da det ligger over mine evner i den retningen...hehe

Men om jeg ikke får mensen imorra eller tisdag, da er det absolutt håp:) Jeg er veldig regelmessig....

ps husker sist jeg testa med Clearblue. Da var jeg en dag over ikm og fikk svaaakt kryss...

Endret av magica fra tryll
Skrevet

Skulle hatt digital:) Men liker billig strimlene selv. testet helt positivt den dagen tr egentlig skulle komme.

Skrevet

Såå spennende Magica!!! :) :) :)

Masse lykke til!! :-)

Har en god følelse på deg! :)

Skrevet

Fremdeles ingen mens;)

Skrevet

Så spennende! Har du fått positiv med andre tester enn Clearblue? Lykke til! :D :D :D

Skrevet

Nei, men føler meg ganske sikker...Skal kjøpe en digital imorgen:)

Skrevet

heldige deg :):) Drømmer om positiv test jeg også......

Skrevet

Kjære Aurora! Krysser alt jeg har for deg!:)

Skrevet

Tusen takk!! Holder snart ikke ut å vente lenger...... men jeg Mååååå

Lykke til med testen i morgen:)

Skrevet

Ikke gravid faktisk. Ikke fått mens heller, så nå skjønner jeg ikkeno? Jaja,-var vel bare universets lille aprilspøk,da:(

Skrevet

Hmm, det var merkelig!! Har du passert ikm?

Håper du finner uf av dette, og at du er gravid likevel! Krysser fingrene for deg! Klem :)

Skrevet

Var nok ikke det,nei. For der kom tanta! Men takk for all omtanke:) Dere er nydelige alle sammen!

Skrevet

Å nei så dumt!!! :-( Da blir det januar og nyttårsbarn istedet skal du se! :-) Klem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...