Gå til innhold

Sitter å skriver bachelor om premature barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er ganske rart å sitte her gravid i 31uke og skrive om de for tidlig fødte.

Jeg trodde jeg visste så mye om preamture før jeg begynte å skrive, i og med av min eldste nevø er født veldig tidlig, og jeg har jobbet bitte litt på en prematuravdeling, men det viste seg at jeg hadde mye å lære :)

Det er alltid slik.

Da jeg begynte å skrive oppgaven så var jeg 24 uker på vei, og det var ganske skummelt å grave seg ned i et tema som på en måte ble så nært.

Tanker som, tenk om han blir født nå? Og jeg må gå gjennom alt det jeg har lest om... 24 uker, en overlevelsesprosent på 44, men hva om hvis?

Nå som jeg er i uke 31 vet jeg at det ofte går bra, men alikevel, det er rart å skrive om, fordype seg i dette. Men det har vært veldig godt også.

Etter at bacheloren er levert skal jeg ha min alle siste praksisperiode på nettopp prematuravdelingen, så får jeg se det jeg har skrevet om i praksis.

Noe jeg tror vil bli ganske surrealistisk, i og med at jeg bærer på en liten selv.

12 dager etter at jeg er ferdig praksisen har jeg termin, så det blir veldig intenst, men gu så mye jeg har lært, og så mye jeg kommer til å lære.

Jeg føler meg heldig.

Tenkte bare jeg ville dele dette i denne intense bachelortiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert veldig spesiell situasjon for deg!!

har fulgt med på beretninger om begynnelser. Folk sier at det må jeg ikke finne på å se på når jeg er gravid! Men jeg gjør ikke så mye av det. Tenker på det som en trygghet jeg! Utrolige dyktige mennesker vi får se jobbe der, som er så flinke spesielt med tanke på premature, og å følge opp gravide med spesielle plager og bakgrunner. Ikke alltid det går like bra, men nå er vi i uke 31, og det vil helst gå bra med oss :) Lykke til videre med oppgaveskriving og baceloren din!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...