Gå til innhold

Hva tror dere om dette??? (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for alle oppmuntrende ord jenter :) :) :)

Her klarte jeg ikke usikkerheten lenger, og måtte ta en digital i morges....

Dere kan jo selv se hva resultatet ble ;)

post-847138-0-37555200-1333968596_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weeeeee :D Gratulere :)

Gjest AnnaMathea
Skrevet

Så bra!!! GRATULERER!! Vi er en stor gjeng som har termin i desember! Hyggelig å ha deg med:)

Skrevet

åhh :D Gratulerer så mye! Blir så rørt når jeg ser alle disse positive testene :)

Skrevet

gratulerer super duper masse altså :) utrolig morro :)

Skrevet

Og jeg blir rørt over dere som kommer inn hit og oppmuntrer meg og støtter meg!!! For det gjør dere faktisk, tro det eller ei.

Er "bare" dere som vet det, for rundt oss sier vi ingenting før vi forhåpentligvis kommer oss til uke 12.

Til dere andre som ennå ikke har fått to streker, så må dere bare holde ut!!!

Jeg er selv en sliter, og vi brukte lang tid, en lap, og en halv fot innenfor assistert befruktning før nr 1 satt. Nå før dette, fikk vi også bekreftet at mannen har redusert befruktningsevne, og han har blitt satt på pergokur og fått sprøyter for å kickstarte løperne sine, i tillegg til en penicillinkur grunnet infeksjon der nede.

Dette fikk vi vite på en privat klinikk for menn, så jeg vil på det sterkeste anbefale alle langtidsprøvere å koste på seg en time til Dr Kenneth Purvis i Oslo som jeg vil gi all ære for å ha befruktet oss :)

Jeg står åpen for alle spm om dere skulle ha noen i forbindelse med dette. Bare å spørre!

Håper flere følger etter meg, så tusler jeg forsiktig inn på 1. tri.

(selv om jeg blir å være her og følge noen av dere her inne)

Klem fra meg

Skrevet

Gratulerer så masse! :D

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Gratulerer så mye! Det må være en utrolig deilig følelse å få det positive svaret! :)

Jeg for min del skal psyke meg opp til å ta en digital test i morgen..om jeg tør! ;)

Masse lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye! Det må være en utrolig deilig følelse å få det positive svaret! :)

Jeg for min del skal psyke meg opp til å ta en digital test i morgen..om jeg tør! ;)

Masse lykke til!

Håper testen din viser "gravid" også da :D

Skrevet

Masse lykke til!

Da krysser jeg fingre og tær for deg i morgen og at vi møtes i desembergjengen inne på 1. tri :D

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Ja,det hadde vært suuupert!!! :) <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...